لنوو K4 Noteبه زودی با نمایشگر کیلر ، اسکنر اثر انگشت و قابلیت پشتیبانی NFC به بازار می آید !

لنوو K4 Noteبه زودی با نمایشگر کیلر ، اسکنر اثر انگشت و قابلیت پشتیبانی NFC به بازار می آید !

اطلاعات زیادی در مورد این گوشی جدید در دسترس نبود تا این که سازنده چینی هفته گذشته چند آگهی تبلیغاتی در مورد آن منتشر کرد . لنوو بعد از مطلع ساختن کاربران هندی درباره طرح های عرضه کیلر نوت (Killer Note) ، تایید کرد که K4 نوت به رم 3GB مجهز است . این سازنده چینی چند روز پیش جزییاتی را در زمینه سخت افزار گوشی جدید خود منتشر ساخت . به طور مثال لنوو گفته است که K4 نوت به اسکنر اثر انگشت و قابلیت پشتیبانی NFC مجهز است . احتمالا سازنده در نظر دارد که این دستگاه را با نمایشگر QHD در بازار عرضه کند .

اطلاعات زیادی در مورد این گوشی جدید در دسترس نبود تا این که سازنده چینی هفته گذشته چند آگهی تبلیغاتی در مورد آن منتشر کرد . لنوو بعد از مطلع ساختن کاربران هندی درباره طرح های عرضه کیلر نوت (Killer Note) ، تایید کرد که K4 نوت به رم 3GB مجهز است . این سازنده چینی چند روز پیش  جزییاتی را در زمینه سخت افزار گوشی جدید خود منتشر ساخت . به طور مثال لنوو گفته است که K4 نوت به اسکنر اثر انگشت و قابلیت پشتیبانی NFC مجهز است . احتمالا سازنده در نظر دارد که این دستگاه را با نمایشگر QHD در بازار عرضه کند .

 این سازنده اخیرا پیام زیر را در توییتر خود منتشر کرده است :

" گاهی نمایشگر یک دستگاه چیزی بیشتری از مجموعه ای از چند پیکسل می باشد .  آماده باشید تا احساس خود را با K4 نوت دوباره زنده کنید . "

اطلاعات فوق همه جزییاتی می باشد که لنوو در مورد گوشی جدید خود منتشر کرده است البته می توان انتظار داشت که با نزدیک تر شدن زمان عرضه این دستگاه ، جزییات دقیق تری در مورد آن منتشر گردد .

احتمال دارد که این گوشی هوشمند به پردازشگر MediaTek مجهز باشد !

باتوجه به این که گوشی جدید جانشین مدل K3 نوت است می توان با کمی اطمینان گفت که سازنده در روز 5 ژانویه از آن رونمایی می کند . لنوو هم اکنون دعوت نامه هایی را برای رسانه ها برای شرکت در رویداد رونمایی از گوشی جدید فرستاده است .

هنوز اطلاعات زیادی درباره پردازشگری که قرار است در این دستگاه استفاده شود منتشر نشده است با وجود این عده زیادی معتقدند که لنوو می خواهد ای فبلت را به یک تراشه مدیا تک ( MediaTek ) مجهز کند . البته این امر چندان تعجب آور نیست زیرا یکی از اهداف سازنده این است که قیمت این گوشی را تا حد ممکن پایین بیاورد . احتمال این امر نیز وجود دارد که لنوو 4 نوت را با دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز سازد البته این امر نیز هنوز توسط سازنده چینی تایید نشده است .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر