چگونه در گوگل جست و جو کنیم بدون این که ردیابی شویم

چگونه در گوگل جست و جو کنیم بدون این که ردیابی شویم

شما همیشه می توانید از یک موتور جست و جوی دیگر مثل DuckDuckGo استفاده کنید که پایه آن حفظ حریم شخصی شماست، اما شاید نتوانید به نتایجی که با گوگل می رسید برسید. هرچه باشد گوگل پادشاه نتایج است! از طریق StartPage اقدام کنید. یک موتور جست و جو گر که جست و جوهای گوگل را خصوصی می کند. وقتی شما جستار خود را تایپ می کنید، StartPage به صورت ناشناس به گوگل متصل می شود. با اضافه کردن این دلال، حریم شخصیتان حفظ می شود، چرا که گوگل روی مرورگرتان کوکی های ردیابی قرار نمی دهد و یا آدرس IP شما را برای مرتبط کردن شما به آنچه جست و جو کرده اید وارد سیستم نمی کند.


شما همیشه می توانید از یک موتور جست و جوی دیگر مثل DuckDuckGo استفاده کنید که پایه آن حفظ حریم شخصی شماست، اما شاید نتوانید به نتایجی که با گوگل می رسید برسید. هرچه باشد گوگل پادشاه نتایج است! از طریق  StartPage اقدام کنید. یک موتور جست و جو گر که جست و جوهای گوگل را خصوصی می کند. وقتی شما جستار خود را تایپ می کنید، StartPage به صورت ناشناس به گوگل متصل می شود. با اضافه کردن این دلال، حریم شخصیتان حفظ می شود، چرا که گوگل روی مرورگرتان کوکی های ردیابی قرار نمی دهد و یا آدرس IP شما را برای مرتبط کردن شما به آنچه جست و جو کرده اید وارد سیستم نمی کند. گرچه StartPage همه قابلیت های پیشرفته گوگل را ارائه نمی دهد کاملا نا مجهز نیز نمی باشد. شما می توانید به صورت ناشناس تصاویر و ویدئو ها را جست و جو کنید و یک صفحه تنظیمات به شما اجازه می دهد که تم خود را عوض کنید، عبارات جست و جو را روی یک صفحه برجسته کنید و تنظیمات دیگر نیز انجام دهید.
StartPage ترکیب خوبی از جست و جوی وب قوی و پیشرفته گوگل و حفظ حریم شخصی را به شما می دهد. مانند هر موتور جست و جوی دیگر ارزشش را دارد که به مدت یک هفته به صورت آزمایشی از آن استفاده کنید تا ببینید آیا آن چیزی هست که می خواهید یا خیر. اگر نگران حریم شخصی خود هستید و DuckDuckGo چیزی نیست که می خواهید حتما StartPage را امتحان کنید.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر