IMAC 27 اینچی به صفحه نمایش Retina مجهز شد

IMAC 27 اینچی به صفحه نمایش Retina مجهز شد

iMacیکی ازانواع رایانه‌های رومیزی است که توسط شرکت اپل ساخته شده‌است. iMacمشهور به طراحی های بی نظیر در سبک خودش است واز پوشش آلومینیومی بهره می بردودرنازکترین قسمت ضخامت آن به٥میلیمترمی رسد IMac ها در دونوع٢١.٥و٢٧اینچی تولید می شود.صفحه نمایش Retinaنوعی صفحه نمایش ال‌سی‌دی است که به طوراختصاصی توسط شرکت اپل تولیدمی‌شود. سازندگان این نمایشگراظهارمی‌کنندکه تراکم پیکسل این نمایشگر به اندازه‌ای بالا است که چشم انسان درفاصله دیدمعمول قادر به تشخیص پیکسل‌هانیست.


IMAC 27 اینچی به صفحه نمایش Retina مجهز شد اما تمام کاربران از این ارتقا راضی نیستند.
شرکت Apple اخیراً اعلام کرده است که قیمت iMac های 27 اینچی مجهز به صفحه نمایش Retina، به اندازه ی 500 دلار، افت کرده و به قیمت رقابتی 2000 دلار به فروش می رسد. همین موضوع باعث شد که iMac 27 اینچی با صفحه نمایش Retia ،در سطح نوع بدون صفحه نمایش Retia قرار بگیرد. به همین دلیل احتمال آن وجود داشت که عده ای موفق به خرید آن نشوند. البته شرکت Apple بسیاری از iMac های سفارش داده شده را با نوع جدید و بروز شده ی آن با تکنولوژی Retina تعویض کرد.
این معامله ی عالی به نظر می رسد و واقعاً هم همین طور است. تصور کنید که رایانه ی رومیزی با قیمت 2000 دلار سفارش داده اید اما آنچه برای شما ارسال می شود یک نوعِ بروز شده و بهتر، به قیمت واقعی 2500 دلار است، در حالی که شما 2000 دلار پرداخت کرده اید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر