فبلت رنج متوسط ایسوس ، Pegasus X005 ، توسط تنا تایید شد !

فبلت رنج متوسط ایسوس ، Pegasus X005 ، توسط تنا تایید شد !

به نظر می رسد که ایسوس ، سازنده تایوانی گوشی همراه و سخت افزارهای رایانه ای ، به زودی یک فبلت اقتصادی دیگر را به بازار معرفی می کند . ظاهرا این دستگاه که اخیرا توسط تنا تایید شده است ، پگاسوس X005 نام دارد . تنا عکس ها و لیست مشخصات فنی این گوشی هوشمند را منتشر کرده است .

فبلت های سری پگاسوس از نمایشگرهای 5.5 اینچی 1080 در 1920 FHD دارای تراکم تصویر 401 پیکسلی ، پردازشگرهای هشت هسته ای1.3 GHz مدیا تک (MediaTe) ، رم 2GB ، حافظه داخلی 16GB قابل ارتقاء تا 32GB با استفاده از کارت حافظه microSD ، دوربین اصلی 13MP مجهز به فلش LED و دوربین ثانویه 5MP بهره می برد .

این گوشی هوشمند 155 میلی متر طول ، 76.4 میلی متر عرض ، 9 میلی متر ضخامت و 177 گرم وزن دارد که احتمالا به دلیل باتری بزرگ آن می باشد . البته تنا تا کنون هیچ جزییاتی را در مورد ظرفیت باتری این فبلت جدید منتشر نکرده است . از دیگر مشخصات این گوشی جدید می توان به قابلیت اتصال وای فای ،4G LTE ، جی پی اس دارای A-GPS ، بلوتوث و سیستم عامل اندروید 5.1 لولی پاپ مجهز به ZenUI ایسوس اشاره کرد .

از تصاویری منتشر شده در وب سایت تنا می توان این گونه برداشت کرد که ایسوس ، پگاسوس X005 را از پلی کربنات ساخته است . این ویژگی شاید از چشم برخی از کاربران یک عیب محسوب شود اما به سازنده در پایین آوردن قیمت این گوشی همراه کمک شایانی کرده است .

از آنجایی که تنا پگاسوس را تایید کرده است می توان انتظار داشت که ایسوس در هفته های آتی از آن رونمایی کند . ایسوس در نظر دارد این گوشی هوشمند را در رنگ های سفید ، آبی و طلایی به بازار بفرستد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر