دستگاه های جدید آلکاتل در CES 2016

دستگاه های جدید آلکاتل در CES 2016


در نمایشگاه CES 2016، آلکاتل اولین شرکتی بود که از محصولات جدید Pixi 4 خود رونمایی کرد که شامل سه گوشی هوشمند و یک تبلت می شود. خانواده وان تاچ Pixi 4 شامل گوشی های هوشمند 3.5 اینچی، 4 اینچی و 6 اینچی و نیز یک تبلت 7 اینچی می شود.


بنابر گزارش های مربوطه از آلکاتل، این دستگاه ها، از گروه دستگاه های سطح پایین محسوب می شوند. مشخصات فنی این دستگاه ها هفته آینده توسط آلکاتل مشخص می شود.
در خبرها نیز آمده است که آلکاتل قصد دارد تا یک تبلت Pixi 3 جدید را که ویندوز 10 بر روی آن اجرا می شود، معرفی کند. جزئیات بیشتری از این تبلت نیز در روزهای آینده مشخص خواهد شد.
به عنوان آخرین و نه مهمترین خبر، آلکاتل از یک ساعت هوشمند برای بچه ها نیز خبر داد. ساعت هوشمند CareTime در اوایل هفته آینده در نمایشگاه CES 2016 رونمایی خواهد شد.
این ساعت های هوشمند از EDGE نیز پشتیبانی می کنند. والدین قادر خواهند بود تا پیام های صوتی برای ساعت های هوشمند فرزندان خود ارسال کنند و هم چنین هر زمان که لازم باشد با آنها تماس بگیرند.
فرزندان نیز می توانند از طریق این ساعت ها تنها با پنج شماره ثبت شده تماس بگیرند و نیز به 10 مخاطب از قبل تعریف شده، پاسخ دهند. این ساعت ها مجهز به GPS هستند. این ساعت دارای اپلیکیشنی است که زمان خروج فرزندان از مکان های امن را که قبلا تنظیم شده به والدین اطلاع می دهد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر