هواوی فردا از P9 با رم 6گیگابایتی رونمایی می کند !

هواوی فردا از  P9 با رم 6گیگابایتی رونمایی می کند !


شایعات جدیدی که از چین به گوش می رسد بیانگر این هستند که هواوی می خواهد در همایشی که قبل از CES در لاس وگاس برگذار می گردد از گوشی پرچم دار جدید خود ، P9 ، رونمایی کند . تا چند وقت پیش بیشتر کاربران فکر می کردند که هواوی حدقل تا  قبل از ماه مارس (11اسفند تا 11 فروردین) این گوشی پرچم دار را به بازار نمی فرستد .

هواوی به طور رسمی هنوز هیچ گونه اطلاعاتی را در مورد جزییات فنی این مبارز جدید منتشر نکرده است . اما شایعات منتشر شده بیانگر این امر هستند که هواوی می خواهد همه علاقمندان به دنیای گوشی های همراه را با معرفی گوشی جدید خود شگفت زده کند . طبق این شایعات P9 به یک رم 6 گیگابایتی مجهز است . داشتن یک گوشی همراه مجهز به یک رم 6GB بدون شک کاملا حیرت آور است اما با وجود این چندان ضروری نیست که یک دستگاه در مقیاس یک گوشی همراه چنین قطعه ای را درخود داشته باشد .

گفته می شود که این گوشی پرچم دار از یک تراشه هشت هسته ای Kirin 950 مجهز به یک GPU Mali-T880MP4 و نمایشگر 5.2 اینچی FHD دارای رزولوشن 1080 در 1920 بهره می برد . ظاهر هواوی تصمیم ندارد که این نمایشگرها را در محصولات خود با نمایشگرهای QHD جایگزین کند . در گذشته گفته می شد که P9 قرار است به دو دوربین پشتی مجهز شود اما هیچ یک از خبرگذاری ها هیچ جزییاتی را در مورد رزولوشن سنسورهای این دوربین ها منتشر نکردند . ظاهرا P9 به اسکنر اثر انگشت هم مجهز است . جزییات دیگری در مورد این گوشی پرچم دار منتشر نشده است .

هواوی می خواهد در کنفرانس خبری خود از تبلت هانر 3 هم رونمایی کند که البته از زمانی که این سازنده به گوگل در ساخت نکسوس6P کمک کرد ، انتظار می رفت که چنین رویدادی رخ دهد .

mz31

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر