راه اندازی سرویس انتقال هزینه مکالمه تلفن همگانی به تلفن ثابت فقط درمنطقه 5 مخابرات تهران

راه اندازی سرویس انتقال هزینه مکالمه تلفن همگانی به تلفن ثابت فقط درمنطقه 5 مخابرات تهران

سرویس انتقال هزینه مکالمه تلفن همگانی به تلفن ثابت (virtual Account) در منطقه 5 مخابرات استان تهران به صورت پایلوت راه اندازی شد.به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، خلیلی معاون شبکه مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب افزود: در سرویس انتقال هزینه مکالمه تلفن همگانی به تلفن ثابت یا VA می توان از تمام تلفن های همگانی بدون نیاز به کارت تلفن همگانی استفاده نمود. در این سرویس هزینه مکالمات انجام شده از طریق دستگاههای تلفن همگانی به حساب تلفن ثابت کاربر منتقل و در قبض تلفن وی درج می شود.

وی خاطر نشان کرد: مشترکین این سرویس دارای 200 هزار ریال شارژ اعتباری اولیه می باشند که به کمک آن مکالمات خود را انجام داده و در پایان هر دوره آن را تسویه می نمایند و مجدداً شرکت مخابرات 200 هزار ریال اعتبار به حساب آنان منظور می نماید.

خلیلی گفت: این سرویس برای کنترل هزینه های ارتباطی اعضای خانواده خصوصاً دانش آموزان، دانشجویان، کارگران محیط های مختلف، خانواده های ندامت جویان، شرکت های بازاریابی تلفنی، مدارس و... راه اندازی شده است.

معاون شبکه مخابرات استان تهران در خصوص نحوه دریافت این سرویس افزود: مالکین تلفن ثابت (ساکنین منطقه 5 مخابراتی و یا مشترکینی که پیش شماره آنها با عدد 5 شروع می شود) می توانند با مراجعه به امور مشترکین مرکز مخابراتی محل خود و تکمیل فرمهای مربوطه این سرویس را دریافت نمایند.

وی در پاسخ به چگونگی استفاده از سرویس VA گفت: مشترکین می توانند پس از شماره گیری عدد 900211 شماره کارت سرویس خود را وارد کرده و علامت # را فشار داده سپس رمز عبور خود را وارد کرده و علامت # را فشار دهند پس از آن شماره مورد نظر خود را گرفته و با زدن علامت # مکالمه خود را انجام دهند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر