روکات، تولید کننده تجهیزات جانبی حرفه ای بازی

روکات، تولید کننده تجهیزات جانبی حرفه ای بازی

 
 
کارخانه روکات تیم پر قدرت بازی آلمان، بک عضو جدیدی را به خانواده کاوه به نام روکات کاوه معرفی کرد. این محصول جذاب را در فروشگاهای آنلاین و خرده فروشی ها در ماه آپریل به نمایش گذاشت.


روکات کاوه آنالوگ مزایای زیادی دارد، در واقع تمام توقعات شما را از بازی مانند زنگ ها، سوتها، و تمام ویژگی های مناسب برآورده می کند. هدفن کاوه دو قسمت چرخشی 40 میلی متری  دارد. 30 میلی متر لرزش در هر قالب گوش هدفن، یک ریموت دوتایی برای کارایی بالا، تنظیم کنترل ذخیره صدا، و با روشنایی مناسب LED. شما متوجه می شوید که هدفن صدادار یا بی صدا است. تمایز این هدفن از دیگر هدفن ها، هوشمندانه بودن آن است. روکات مطالعات زیادی بر روی طرح ها و واکنش بازیکن ها برای بهتر کردن ویژگی های کاوه آنالوگ انجام داده است. یکی از مهمترین پیشرفت های روکات کاوه صدای آنالوگ آن است.
در تصویر کاوه  XTD 5.1 آنالوگ با کیفیت صدای بالا می درخشد. این اولین هدفن بازی آنالوگ با خصوصیت مداخله نیروی مغناطیسی است یک تکنو لوژی چرخشی که هیچ صدایی را منعکس نمی کند. شما به عنوان بازیکن در گذشته صدای الکترو مغناطیسی را در بازی تجربه کرده بودید، کاوه آنالوگ  صدایی کاملا صاف با بالاترین کیفیت را داراست.

14d

رند کورته، مدیر عامل  و بنیانگذار کارخانه روکات درباره کاوه XTD5.1آنالوگ اینگونه گفت: امتحان کنید، شما هرگز تصور نمی کنید 25% قوی تر از نسخه اصلی کاوه است. آنالوگ خیلی قوی ساخته شده است و با ویژگی هایی ک این محصول خاص برای شما تولید شده که بتوانید راحت در طول قسمتی از بازی از آن استفاده کنید. زیرا اختیارات مناسبی را به شما ارایه می دهد. برای ما کیفیت یک نو آوری است. این نو آوری طوری ساخته شده که اصلا کسی به آن فکر نکرده چون اولین تجربه است.
روکات کاوه XTD5.1 آنالوگ 199.99 یورو(حدود 800هزار تومان) در اروپا در دسترس است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر