CES 2016: تبلت های اندرویدی و ویندوزی Haier

CES 2016: تبلت های اندرویدی و ویندوزی Haier


Haier اگرچه نام چندان شناخته شده ای در بین شرکت های دیگر نیست ولی  تصمیم گرفته تا در نمایشگاه CES 2016 با معرفی یک تبلت اندرویدی و دو تبلت ویندوزی خود را به علاقمندان بشناساند. اولین دستگاه HaierPad 971 است که به عنوان یک تبلت اندرویدی معرفی شده است.


این تبلت مجهز به پردازنده چهار هسته ای 1.8 گیگاهرتزی و رم 2 گیگابایتی می باشد که برای انجام کارهای روزمره هم بیش از نیاز است. حافظه داخلی استاندارد این تبلت، 16 گیگابایت است که می توان آن را از طریق کارت میکرو SD به 32 گیگابایت افزایش داد. از نظر اتصالات نیز این دستگاه به Wi-Fi، بلوتوث 4 وصل می شود و دارای یک باتری 7800 میلی آمپری است که در حدود هشت ساعت شارژ نگه می دارد.
از سوی دیگر، رزولوشن صفحه نمایش این دستگاه 9.7 اینچی، 2048 در 1536 می باشد و اندروید اجرا شده بر روی آن، اندروید 4.4 کیت کت است که انتظار نمی رود که بر روی دستگاه های 2016 این نسخه اندروید مشاهده شود. Haier در مورد بروز شدن این دستگاه ها به نسخه های جدیدتر تا بحال چیزی نگفته است. این تبلت یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی دارد.
و حال تبلت های ویندوزی! تبلت هایرپد W800 و W203. قلب تپنده تبلت W800، یک پردازنده چهار هسته ای اینتل است که ویندوز 8.1 را اجرا می کند و هیچ گزینه ای برای ارتقای آن به ویندوز 10 وجود ندارد. صفحه نمایش آن، 8 اینچی، وضوح صفحه آن، اچ دی است. هایر همچنین در سر دارد تا لوازم جانبی سازگاری با این تبلت مانند صفحه کلید و کاور برای خریداران فراهم کند.
تبلت W203 یک صفحه نمایش 10.1 اینچی، با وضوح HD دارد. تماما از آلومینیوم ساخته شده و با یک پردازنده چهار هسته ای اینتل Z3735F و رم 2 گیگابایتی قدرت می گیرد. هایر در مورد ظرفیت ذخیره سازی این تبلت حرفی نزده است ولی اسلات کارت microSD آن می تواند حداکثر حافظه 64 گیگابایتی برای این دستگاه فراهم کند. برای افزایش بهره وری این دستگاه، هایر، پورت USB 2.0 و میکرو HDMI نیز به آن افزوده است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر