نمایشگاه CES 2016: کروم بوک C202، حاصل همکاری ایسوس و گوگل

نمایشگاه CES 2016: کروم بوک C202، حاصل همکاری ایسوس و گوگل

در نمایشگاه CES، امروز، ایسوس همکاری خود با گوگل را برای بهبود وضعیت تحصیلی و بالابردن کیفیت کلاس های درس، با معرفی دستگاه جدید کروم بوک C202 آشکار کرد. به گفته ایسوس، کروم بوک C202 یک کامپیوتر شخصی محکم است که از سیستم عامل کروم بهره می برد و برای استفاده های آموزشی به کار گرفته می شود.


این دستگاه یک لپتاپ سبک وزن است و بخاطر محافظ لاستیک مانند آن که در دور کل نوت بوک کشیده شده است، قابلیت ماندگاری بالایی دارد. C202 یک صفحه کلید مقاوم نیز در کنار خود دارد و هارد SSD آن در برابر ضربه، مقاوم و محکم است. هزینه این نوت بوک تقریبا پایین است و از ویژگی های سطح پایینی برخوردار است. صفحه نمایش 11.6 اینچی آن، ضد خش و رزولوشن 1366 در 768 دارد.
C202 مجهز به پردازنده اینتل سلرون N3060 است و حافظه رم آن 2 تا 4 گیگابایت می باشد و به همین دلیل دستگاهی نیست که بتواند هر مخاطبی را تحت تاثیر قرار دهد. این دستگاه بیشتر برای دانش آموزان مدارس طراحی شده که می خواهند کارهای خود را به صورت آنلاین انجام دهند.
از ویژگی های دیگر این دستگاه می توان به کارت خوان SD داخلی، دوربین وبکم HD، Wi-Fi با استاندارد 802.11 a/b/g/n یا 802.11ac اشاره کرد. یک پورت HDMI 1.4، یک جک هدفون، دو پورت USB 3.0 و آداپتور AC از دیگر مشخصات C202 می باشد.
کروم بوک C202 اولین دستگاه صنعتی ماژولار است که کاربر می توانند به آسانی اجزای مختلف آن مانند صفحه کلید، سوکت پاور و یا باتری آن را تعویض یا تعمیر کند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر