CES 2016 : لامپ های هوشمند ، دوربین حرارتی و بطری هوشمند

CES 2016 : لامپ های هوشمند ، دوربین حرارتی و بطری هوشمند

CES 2016 : لامپ های هوشمند ، دوربین حرارتی و بطری هوشمند

لامپ و کلید و پریز هوشمند HomeKit

idevices homekit newproducts pressrelease 123115 v2

اپل چند وقتی است از طریق سیستم هوشمند HomeKit وارد حوزه ی خانه های هوشمند شده است. توسط این سیستم که به همراه ios8 معرفی شد، امکان کنترل دوربین های مدار بسته، سیستم های حفاطت الکترونیک، درب و کرکره های اتوماتیک، سیستم روشنایی و … برای کاربران ios فراهم می گردد.تمامی این ویژگی های از طریق دستیار صوتی ios یعنی سیری نیز در دسترس است. آی دیوایس iDevice یک اصطلاح غیر رسمی برای تمامی دستگاهه ای الکترونیک شرکت اپل است که با "I" شروع می شود. از جمله iPod, iPhone و iPad یا بطور کلی هر دستگاهی که از سیستم عامل iOS استفاده کند.حالا لامپ ،کلید و پریزهایی هم به مجموعه ی آی دیواس اضافه شده است و اپل سعی دارد سهم خود را بازار خانه ی هوشمند افزایش دهد.این لامپ های هوشمند از طریق سیری قابل کنترل هستند.البته به طور کل این سیستم روشنایی ویژگی جدیدی نسبت به محصولات مشابه ندارد.

 

دوربین های دید در شب Flir

jgvjgjgbn ghyjtyjtj

شرکت flir در صنعت ساخت و طراحی دوربین های دید در شب حرفه ای و کهنه کار است.محصولی که برای عرضه به نمایشگاه آورده است دوربین های دید در شب حرارتی منطبق با گوشی های همراه است.این دوربین نسبت به محصولات گذشته ی این شرک،طراحی ماهرانه تر،ظریف تر و بهتری دارد و کیفیت آن را نیز ارتقا داده اند.این دوربین با سیستم عامل ای ios و اندروید منطبق است و فعلا صحبتی از ویندوز به میان نیامده است.این دوربین حرارتی تا 100متر برد دارد.وزن آن 6 اونس یعنی 170 گرم است و نسبت به غبار و آب مقاوم است.به هر حال چنین امکاناتی قیمت بالایی هم باید داشته باشد.قیمت نهایی آن 600 دلار است. استفاده از این دوربین هم بسیار ساده است و تنها کافی است که آن را روی چشم خود قرار دهید و شات مورد نظرتان را روی نمایشگر آن که رزلوشنی برابر با 640 در 480 پیکسل دارد مشاهده نمایید. عمر باتری این دوربین برابر با 5 ساعت اعلام شده است.

 

بطری هوشمند

ve1434468173353

سال گذشته در CES چنگال های متصل به وای فای و هوشمند معرفی شدند پس بطری هوشمند وسیله ی عجیبی به نظر نمی رسد.این بطری به کاربر خود امکان می دهد تا ویتامین روزاه،میزان کالری و میزان کافیئن و غیره را محاسبه و مشاهده کند.این بطری یک اپلیکیشن هم دارد.این بطری یک ابزار هوشمند مناسب برای کنترل سلامتی است.در قسمت در بطری محفظه ای دارد که می توان بسته های کوچ نوشیدنی و یا پروتیین را در آن نگهداری کرد.این بطری به صورت وایرلس شارژ می شود.انتظار می رود سال های بعد شاهد لیوان و حتی فنجان های هوشمند باشیم که مطمئنا در حوزه ی سلامت و تغذیه تحولی بزرگ به وجود خواهند آورد.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر