CES 2016 با پنج محصول برتر سامسونگ

CES 2016 با پنج محصول برتر سامسونگ


CES بزرگ ترین نمایشگاهی است که در طول سال در دنیای تکنولوژی برگذاری می شود و سامسونگ مانند همیشه حضور پر رنگی در این نمایشگاه داشته است . این سازنده امسال مانند سال های گذشته از محصولات زیادی در این نمایشگاه رونمایی کرد که قرار است تا چند ماه آینده آن ها را در بازار عرضه کند . در این خبر به معرفی این محصولات پرداخته می شود .

تلوزیون های جدیدSUHD

 

MZ35

سازندگان زیادی در زمینه ساخت تلوزیون فعالیت دارند اما از نظر بسیاری سامسونگ تنها سازنده ای است که تلوزیون های دارای پنل نمایشگر با کیفیت می سازد . تلوزیون های OLED HD این سازنده کیفیت تصویر مبهوت کننده ای دارند و رنگ ها را بسیار زنده به تصویر می کشند . با وجود این محصولات این سازنده در سال 2016 بهتر هم می شوند . تلوزیون SUHD 2016 سامسونگ به نمایشگرهای HDR دارای کنتراست 1,000 nits مجهز می باشند و قرار است در مدل ها و اندازه های مختلفی در بازار عرضه شوند . طرفداران این برند می توانند این تلوزیون ها را با نمایشگرهای منحنی شکل و در اندازه 89 اینچی خریداری کنند . این محصولات علاوه بر این به ویژگی های هوشمندی نظیر قابلیت پشتیبانی نرم افزارهای مختلف و همچنین SmartThings مجهز می باشند . برخی از ویژگی های تلوزیون هایی که این سازنده امسال در CES از آن ها رونمایی کرد در ادامه آمده است .

اسمارت هاب جدید (Smart Hub )

اسمارت هاب 2016 همه چیز را ب طور ساده در اختیار کاربران می گذارد . Live TV ، OTT ، بازی ها و حتی منو موجود در صفحه خانه به نحوی طراحی شده اند که کاربر را قادر می سازد تا به محض روشن کردن دستگاه دسترسی به هر برنامه ای را در اختیار داشته باشند .

ریموت کنترل هوشمند سامسونگ

تلوزیون هوشمند جدید سامسونگ نیازی به ریموت کنترل های مختلف ندارد . این محصول به طور خودکار نوع کنسول بازی ، OTT box و سیستم های سینمای خانواده را که به آن متصل شده است ، شناسایی می کند . فناوری این تلوزیون کاربر را قادر می سازد تا همه دستگاه های جانبی را با استفاده از ریموت کنترل هوشمند کنترل کند .

اجرای بازی ها بدون نیاز به کنسول بازی

کاربران می توانند بدون نیاز به کنسول های بازی ، با استفاده از این محصول جدید بازی های مورد علاقه خود را اجرا کنند . این تلوزیون های هوشمند بیش از 500 بازی قابل دانلود و اجرا را در اختیار کاربر می گذارد . Assassin’s Creed III,Batman: Arkham Origins, The LEGO Movie تنها برخی از این بازی ها می باشند . 

اکسترا سرویس

با فشار دادن دکمه اکسترا که در روی ریموت کنترل هوشمند قرار دارد ، اطلاعات هر برنامه ای سریعا روی صفحه نمایش ظاهر می گردد . به طور مثال کاربران می توانند اطلاعات مربوط به پروفایل بازیکنان شرکت کننده در یک رویداد ورزشی و یا اطلاعات مرتبط با گویندگان یک برنامه تلوزیونی را در اختیار داشته باشند .

اسمارت ویو

نرم افزار اسمارت ویو سامسونگ که برای گوشی های همراه طراحی شده است قابلیت به اشتراک گذاری فایل های مختلف را در اختیار کاربران می گذارد . اسمارت ویو بروزرسانی شده هم اکنون دامنه عملکرد خود را از گوشی های گلکسی بیشتر کرده است و می تواند دستگاه های اندروید ، iOS و همچنین رایانه های شخصی را پشتیبانی کند . اسمارت ویو بیشتر سایت های مشهور نظیر AccuWeather, Crackle, iHeartRadio, M-GO, Plex, Pluto.TV, UFC, Vimeo, YuppTV را نیز پشتیبانی می کند از این رو کاربران می توانند با استفاده از نرم افزارهای مختلف اوقات لذت بخشی را سپری کنند .

دسترسی بیشتر به برنامه

محصول جدید دسترسی به نرم افزارهایی نظیر یوتیوب و پخش فیلم های UHD و مستندهای تلوزیونی که توسط شبکه هایی مانند آمازون و نت فلیکس منتشر می شوند را راحت تر کرده است . فناوری های UHD که توسط نیو لیون ارائه شده ، انتخاب رویدادهای ورزشی را نیز راحت تر کرده است . کاربران UHD علاوه بر این می توانند پلیر جدید Ultra HD Blu-ray سامسونگ را برای پخش فیلم های UHD با HDR به HDMI (2.0a) متصل کنند . این تلوزیون دسترسی مستقیم به برنامه های زنده شبکه هایی مانند Dish و Time Warner Cable را نیز ساده تر می کند . تلوزیون های جدید SUHD سامسونگ از ماه مارس (11 اسفند تا 11 فروردین) وارد بازار می شوند .

یخچال های خانواده هاب (Family Hub Refrigerator )

MZ36

مشخصاتی که در ادامه آمده است خرید این یخچال 5000 دلاری را عاقلانه جلوه می دهد :

مدیریت بهبود یافته غذا

سه دوربین داخلی دستگاه هر زمانی که در یخچال بسته می شود از محتویات داخل آن عکس برداری و به گوشی همراه کاربر ارسال می کنند . سامسونگ همچنین با MasterCard همکاری کرده است تا کاربران بتوانند تجربه خرید آنلاین متفاوتی را با استفاده از یخچال های هاب داشته باشند . کاربران می توانند با استفاده از نرم افزاری که روی نمایشگر لمسی یخچال نصب شده است به طور مستقیم از آشپزخانه منزل خود هر محصولی را خریداری کنند .

مرکز ارتباط خانواده

این یخچال اعضای خانواده را قادر می سازد تا پیام ها ، عکس ها ، کارهای هنری و مطالب دیگری را با استفاده از نمایشگر لمسی یخچال و یا گوشی همراه برای یکدیگر به اشتراک بگذارند .

مجهز به فناوری IoT

این یخچال به عنوان یکی از محصولات متصل به شبکه و پویای شرکت سامسونگ از یک پلت فرم بهره می برد و می تواند خدمات  IoT را در اختیار کاربر بگذارد . به طور مثال کاربران می توانند از طریق نمایشگر لمسی این محصول نسبت به قفل بودن در خانه خود اطمینان حاصل کنند .

پخش سرگرمی های مختلف

یخچال های خانواده هاب به اسپیکرهای داخلی مجهز هستند از این رو کاربران می توانند از موسیقی و یا برنامه های تلوزیونی مورد علاقه خود با استفاده از نمایشگر لمسی این محصول لذت ببرند . این محصول همچنین قابلیت پخش صدا از طریق اسپیکرهای بلوتوث را نیز دارد .

سامسونگ گلکسی TabPro S

 

MZ37

این تبلت که به سیستم عامل ویندوز 10 مجهز است در ماه فوریه (12 بهمن تا 10 اسفند) در بازار عرضه می گردد . این نوت بوک جدید از یک طراحی هوشمندانه ، وزن سبک و یک نمایشگر زیبای 12 اینچی Super AMOLED مجهز به رزولوشن 2K بهره می برد . این تبلت جدید 6.3 میلی متر ضخامت و 693 گرم وزن دارد و علاوه بر این به یک باتری قدرتمند مجهز است که می تواند با هر بار شارژ کامل ، دستگاه را به مدت 10.5 ساعت روشن نگه دارد .

MZ38

سامسونگ رینک (Samsung rink)

MZ39

Gear VR سامسونگ که چند سال پیش وارد بازار شد ، یکی از جذاب ترین محصولاتی می باشد که این سازنده با همکاری شرکت Oculus ساخته است . هم اکنون سامسونگ یک جانشین برای این محصول معرفی کرده که همه معیار ها را یک مرحله بالاتر می برد . این کنترلر زیبا به خوبی در دستان کاربر قرار می گیرد و حرکات دست را تشخیص می دهد . سامسونگ رینک قابلیت های بیشماری را در اختیار کاربر می گذارد .

سامسونگ ولت (Samsung Welt)

MZ40

ولت یک کمربند هوشمند می باشد که از نظر ظاهری با یک کمربند عادی تفاوتی ندارد اما به سنسورهایی مجهز است که اطلاعات کاملی را در مورد وضعیت بدنی کاربر در اختیار او می گذارد . سامسونگ اعلام کرده است که ولت قابلیت های اندازه گیری سایز کمر ، سنجش عادت های غذا خوردن ، ضبط تعداد قدم های برداشته شده و همچنین ضبط مدت زمان نشستن کاربر را دارد . این کمربند هوشمند این اطلاعات را برای تحلیل به یک نرم افزار مخصوص می فرستد تا نرم افزار بتواند وضعیت سلامتی کاربر را اعلام کند و همچنین برنامه هایی را برای تنظیم میزان وزن در اختیار او بگذارد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر