معرفی شرکای سخت افزاری جدید Chromecast Audio و Android TV توسط گوگل !

معرفی شرکای سخت افزاری جدید Chromecast Audio و Android TV توسط گوگل !


اگر در گذشته فرصت آشنایی باAndroid TV را پیدا نکردید ناراحت نباشید چون گوگل اخیرا یک پروژه جدید را شروع کرده است . چند ساعت پیش گوگل چند شریک سخت افزاری جدید برای اندروید تی وی و همچنین چند شریک جدید برای ساخت Chromecast Audio را معرفی کرد . این شرکت اخیرا ورژن صوتی کروم کست را راه اندازی کرده است .

بزودی کاربران می توانند اندروید تی وی را در صفحه نمایش های برندهایی مانند آرکلیک ، وستل ، آر سی آی ، های سنس ، تی سی ال و بنگ اند اولوفسن در اختیار داشته باشند . گوگل علاوه بر این همکاری خود را با شرکت Indonesian cable و Linknet آغاز کرده است تا گیرنده دیجیتالی اندروید تی وی را عرضه کند .در گذشته تنها شرکت هایی نظیر سونی ، شارپ و فیلیپس اندروید تی وی را عرضه می کردند .

در مورد کروم کست می توان گفت که اولین سازندگان ارائه کننده این فناوری ال جی و سونی بوده اند . هم اکنون شرکت های بی اند کیو پلی ، هارمن کاردون ، اونکیو ، فیلیپس ، پایونیر و رم فیلد به خانواده ارائه کنندگان این فناوری ملحق شده اند . علاوه بر این شرکت ها ، سیلیکون فرونتیر و استریم آنلیمیتد نیز نرم افزارها و سخت افزارهای پشتیبانی کننده کروم کست را عرضه می کنند از این رو دیگر سازندگان هم اکنون می توانند به راحتی این فناوری را در محصولات خود به کار ببرند .

اسپیکرهای جدید بزودی می توانند همگام سازی چند قسمتی کروم کست آدیو را پشتیبانی کنند . اگر از اسپیکرهای چندگانه استفاده می کنید که به کروم کست آدیو متصل هستند ،  می توانید قابلیت جدید را به آن ها اضافه کنید تا با یک کلیک یک موسیقی  از همه آن ها پخش شود .

mz42

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .


 
مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر