9گیرنده ی اول سینمای خانگی به قیمت زیر 1000 دلار

9گیرنده ی اول سینمای خانگی به قیمت زیر 1000 دلار


گیرنده های سینمای خانگی از اجزای اصلی برای سیستم رسانه ای محسوب می شوند، در واقع مرکز برخورد صدا و تصویر و ارسال موسیقی به بلندگوهای سینمای خانگی هستند.بهترین سینمای خانگی، نوعی است که با کمک یک متخصص انتخاب می شوند. متخصصانی هستند که به صورت مجانی و آنلان افراد را راهنمایی می کنند.گیرنده ها ی سینمای خانگی پیش تقویت کننده، تنظیم کننده و تقویت کننده را در یک جا جمع کرده است. این گیرنده ها ویژگی های زیاده دارند که اغلب بررسی تمام آن ها خسته کننده است، در این مطلب ابتدا لیستی از تعدادی از ویژگی های این دستگاه ارایه شده و در ادامه ی آن 9 مدل گیرنده با قیمت زیر 1000 دلار به همراه برخی از ویژگی های هر کدام آورده شده است.



گیرنده های سینمای خانگی از اجزای اصلی برای سیستم رسانه ای محسوب می شوند، اما لازم نیست که برای خریدن یکی از آن ها هزینه ی زیادی بپردازید.
گیرنده ی AV (AVR یا گیرنده ی سینمای خانگی) بی شک مهم ترین قسمت از اجزای سینمای خانگی است در حالی که ظاهر زیبایی ندارد. در واقع مرکز برخورد صدا و تصویر و ارسال موسیقی به بلندگوهای سینمای خانگی محسوب می شود.
گاهی اوقات، این گیرنده توان تولید می کند و در سایر مواقع به وب وصل می شود. این جزء سنگین وزن به عنوان اساس، قطب و مغز پشت هر تنظیم و برپایی خوب است. به همین دلیل است که کاربران بهترین گیرنده ای که قابل خرید با بودجه ی آن هاست را می خواهند.
بهترین سینمای خانگی، نوعی است که با کمک یک متخصص انتخاب می کنید. متخصصانی هستند که به صورت مجانی و آنلان افراد را راهنمایی می کنند.
گیرنده ها ی سینمای خانگی پیش تقویت کننده، تنظیم کننده و تقویت کننده را در یک جا جمع کرده است. این گیرنده ها ویژگی های زیاده دارند که اغلب بررسی تمام آن ها خسته کننده است، در ادامه ی این مطلب لسیت تعداد اندکی از آن ها ارایه شده است.
مجموعه ی بلندگوها: بیشتر گیرنده های امروزی از بلندگوهای قدیمی پشتیبانی نمی کند. اگر از تنظیمات 5.1 یا 9.2 بلندگو استفاده می کنید باید مطمین شوید که گیرنده این تعداد بلندگو و ساب ووفر را پشتیبانی می کند.

پشتیبانی 4k: 

اگر می خواهید سیستم خود را به و 4K Ultra HD TV یا پروژکتور ارتقا دهید، لازم است که گیرنده ی شما محتوای 4k را پشتیبانی کند.
ورودی های HDMI: اگر به اندازه ی کافی ورودی های HDMI موجود نباشد، سوییچ HDMI تعدادی درگاه HDMI اضافه می کند. اما این شیوه، ایده آل نیست. گیرنده ی مناسب باید برای نیازهای فعلی، ورودی خروجی HDMI داشته باشد، درگاه های اضافی برای نیاز های آینده هم باید در نظر گرفت.
شبکه ی بی سیم: حتی اگر هرگز به فکر دریافت جریان از یک ایستگاه رادیویی وب، استفاده از Bluetooth، AirPlay و یا WiFiنیستید، شبکه ی بی سیم قابلیتی است که به آن نیاز پیدا خواهید کرد.


9 گیرنده ی اول سینمای خانگی به قیمت زیر 1000 دلار
Denon AVR-3100W

Denon-AVR1

این گیرنده ی 7.2 کانالی از سری IN-Command Series گیرنده های خانگی است. این گیرنده با علاقه ی موسیقی طراحی شده است که برای تمام فرمت های رایج امروزی فایل صوتی مثل Dolby TrueHD،DTS-HD Master Audio، Dolby Pro Logic IIz و DTS Neo:X رمزگشا دارد. ویژگی قابل توجه دیگر این است که می تواند 105 وات در هر کانال با الگریتم های صوتی  DSPAudyssey’s Gold Suite ، مثل MultEQ XT ، Audyssey Dynamic EQ، Audyssey Dynamic Volumeو Dynamic Surround Expansionکوک کند. این دستگاه مهر اتصال Crestron دارد، به این معنا که این گیرنده به آسانی می تواند به هر سیستم کنترلی Crestron یکپارچه شود. قیمت آن 999 دلار است.


Onkyo TX-NR737

Onkyo-TXN2
این گیرنده ی با 7.2 کانال طراحی شده است. برای هر کانال 125 وات در نظر گرفته شده است (6 ohms, 1kHz, 0.7%, 2 ch, FTC) . 2 خروجی HDMI و 7 ورودی HDMI (از هر کدام یکی با پشتیبانی MHL) دارد. برخی از ورودی ها توانایی رساندن ویدیوی Ultra HD با سرعت 60 فریم در ثانیه را دارند و با HDCP 2.2 سازگارند. از دیگر ویژگی ها می توان به WRAT ،  ارتقای Qdeo ، موتور DSP و تکنولوژی InstaPrevue اشاره کرد. به علاوه در زمینه ی شبکه امکانات زیادی دارد مثل WiFi توکار، Bluetooth و DLNA.


Pioneer Elite VSX-80

Pioneer-VSX80

این مدل از استریم استیک Roku(یکی از روش های پخش ویدیو به صورت آنلاین) پشتیبانی  می کند، به این معنا که این واحد 7.2 کانالی (90 وات در هر کانال/ 8 اهم) یک اتصال MHL، درگاه HDMI پیشرفته در پشت دستگاه دارد. بدون شک کاربر نمونه ی HDMI را انتخاب می کند و از یکی از 7 درگاه HDMI گیرنده استفاده می کند. جالب تر از آن اینکه VSX-80 جزیی از خط پیشگامان Elite است، به همین دلیل RS-232 و کنترل IPرا، در کنار استفاده چند منطفه ای و چند منبعی دارد. از امکانات دیگر، می توان به ویژگی HDMI 2.0 برای تمام درگاه های ورودی با ارتقای قابلیت4k 60p Ultra HD و 4k60p 4:4:4 پشتیبانی رنگ برای استفاده ی تلویزیون های 4k، اشاره کرد. چون از مدل Eliteاست، دارای ESS SABRE Premier Audio DAC تکنولوژی MCACC به همراه ساب ووفر EQ ، پشتیبانی از موسیقی با دقت بالا (96kHz 24-bit) و سازگاری با سیستم های کنترلی شخص ثالث مثل Crestron و Control4 است. علاوه بر این، این دستگاه را با برنامه ی Pioneer’s iControlAV5 هم می توان کنترل کرد. قیمت آن 700 دلار است.


Yamaha RX-V777BT

Yamaha-RXV777BT

به عنوان جزیی از سری 2014 RX-V،RX-V777BT 7.2 کانالی WiFi توکار و امکان پخش ویدیو با Bluetooth دارد. برای هر کانال 110 وات (8 ohms, 1 kHz, 0.9% THD, 2-ch) در نظر گرفته است. این مدل که بهترین نوع موجود است، YPAO R.S.C.همراه با گزینه ی اندازه گیری درجه بندی و HDMI Zone B برای قرار دادن HDMI AV اضافی در فضای دیگر است. سایر ویژگی ها شامل 6 ورودی HDMI (یکی از آن ها MHL)، 2 خروجی با ارتقای قابلیت ویدیویی4K 50/60p ، پخش SiriusXM و Rhapsody (همراه با تعهد پرداخت)، اتصال HTC و تکنولوژی صدای YPAO Volume است. اگر در قرار دادن بلندگوها مشکل دارید، این مدل از تکنولوژی مجازی Yamaha، CINEMA FRONT استفاده کرده است. این به این معناست که می توانید 5 بلندگو را در قسمت جلویی قرار دهید، در حالی که از تاٍثیر صدای احاطه کننده استفاده کنید. قیمت این دستگاه 849.95 دلار است.


Harman Kardon AVR 3700

Harman-AVR3700
Harman این مدل را جداً ارتقا بخشیده، قابلیت پخش ویدیوی 4k و ویژگی های دیگر مثل AirPlay ، DLNA ، Wi-Fiو 8 ورودی HDMI. برای هر 7 کانال125 واتاختصاص می دهد. این دستگاه 8 کانال ورودی HDMI، یک کانال اضافی LFE، منبع دوم سیگنال برای بلندگوها به همراه کنترل مجزا دارد. به علاوه می توان بهARC ، برنامه ی کنترل Harmanو درجه بندی EzSet/EQ اشاره کرد. قیمت این دستگاه 999.95 دلار است.


Marantz SR5009

Marantz-SR5008
این دستگاه را با مهر اتصال Crestron به قیمت زیر 1000 دلار نمی توانید تهیه کنید، می توانید SR5009 را بخرید. گیرنده ای با 7.2 کانال است، از محتوای 4k پشتیبانی می کند. 7 ورودی HDMI، درگاه USB در قاب جلو، رمز گشا برای Dolby TrueHD ، DTS-HD و Dolby Pro Logic IIz دارد. علاوه بر این گزینه های زیاد برای اتصال بوسیله ی AirPlay و امکان دستیابیتو کار بهPandora،Spotifyو SiriusXMدارد. به هر کانال 100 وات (8 اهم) اختصاص می دهد. از منبع دوم سیگنال برای بلندگوها هم پشتیبانی می کند. قیمت آن 899 دلار است.


NAD T 758

NAD-T758
بر پایه NAD’s T 757 ساخته شده است. طراحی ماژولار به همراه مدارهای دیجیتالی صدا و تصویر دارد. تنظیمات ارایه شده در این گیرنده می توانند تا سال ها پاسخ گوی نیاز کاربر باشد. این دستگاه 3D ، Dolby ، ARC ،CEC ، TrueHD وDTS Master Audio را پشتیبانی می کند. 7 کانال با اختصاص 110 وات به هر یک و 4 درگاه ورودی HDMI دارد. قیمت آن 999 دلار است.


Sherwood R-807

Sherwood-R807
این مورد، دستگاه جدیدی نیست. به همین دلیل محتوای 4k را پشتیبانی نمی کند. 7.1 کانال دارد که به هر یک 100 وات اختصاص داده شده است ((20Hz~20kHz, 6Ω, THD 1%/ 1-ch. به علاوه 5 ورودی HDMI با قابلیت ARC، پشتیبانی از منبع دوم سیگنال برای بلندگوها وکیفیت صدای تولیدی بالا به دلیل 192kHz/24bit DAC و پشتیبانی HD دارد. از امکانات شبکه ی آن می توان به دسترسی به رادیوی وب و کنترل به وسیله ی برنامه ی Sherwoodبرای دستگاه های iOS و Andriod است. به علاوه امکان تو کار WiFi مستقیم دارد که به کاربران این اجازه را می دهد مستقیماً از تلفن های همراه هوشمند به گیرنده محتوا ارسال کنند. قیمت این دستگاه 450 دلار است.


Sony STR-DN1050

Sony-STRDN1050
آخرین مورد این لیست ویژگی های خوبی از یک گیرنده را شامل می شود مثل تولید فایل صوتی با کیفیت بالا مثل FLAC و DSD. این دستگاه 7.2 کانالی می تواند از Music Unlimited ،Pandora ،Spotify و TuneIn استفاده کند. علاوه بر این امکان پخش از تلفن های هوشمند، تبلت و دستگاه های دیگر به وسیله ی WiFi تو کار، AirPlay و Bluetooth با NFCوجود دارد. برای هر کانال 165 وات اختصاص داده شده است، 6 ورودی HDMI، 3 خروجی HDMI و یک ورودی USB دارد.و از از منبع دوم سیگنال برای بلندگوها هم پشتیبانی می کند. قیمت این دستگاه 599 دلار است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر