گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ

گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ


می توان گفت که تا به حال ال جی با عرضه نمایشگرهای گردان AMOLED تقریبا CES 2016 را به نام خود ثبت کرده  اما حقیقت این است که در حال حاضر سامسونگ در تیتر همه خبرها قرار گرفته است زیرا تحلیل گران می گویند که این سازنده کره ای تا سال آینده گوشی تاشو خود را به بازار می فرستد . این گوشی که با نام Project Valley یا Project V شناخته می شود قرار است در ضریب شکل های مختلفی عرضه گردد .

تحلیل گران در HSBC Bank می گویند که احتمالا سامسونگ اولین گوشی تاشو تجاری خود را در نیمه دوم سال 2016 به عنوان یک محصول منحصر به فرد مجهز به یک نمایشگر بزرگ و ضریب شکل کوچک که می تواند بازار تبلت و گوشی هوشمند را در اختیار خود بگیرد ، عرضه می کند .

MZ47

در سال 2013 بعد از عرضه یک فناوری خاص برای ساخت نمایشگر ، سامسونگ اعلام کرد که در نظر دارد نمایشگرهای تاشو بسازد . گلکسی راوند ( Galaxy Round ) یکی از محصولات سامسونگ بود که عمر کوتاهی داشت اما به گونه ای از این فناوری مجهز بود . عده ای از کاربران هم می گویند که نمایشگر گلکسی S6 ادج یک نمایشگر خمشی است و نه یک نمایشگر انحنا دار . هم اکنون سامسونگ نمایشگرهای تاشو را معرفی کرده است که یک انقلاب واقعی محسوب می شود .

MZ48

سامسونگ تا به حال محصولات متعددی را در اشکال نینتندو دی اس ( Nintendo DS ) ، کیف جیبی ، کتاب و حتی طومار با نمایشگر های تاشو عرضه کرده است اما محصول جدید این سازنده طراحی منحصر به فردی دارد . هنوز معلوم نیست که آیا این سازنده کره ای می خواهد به طور هم زمان دستگاه هایی چند لا مانند تبلت های انعطاف پذیر و گوشی ها و کتاب های تاشو را به بازار بفرستدو  یا اینکه در نظر دارد روی ساخت یک محصول انقلابی متمرکز شود . تنها نکته ای که می توان به وضوح به آن پی برد این است که این سازنده می خواهد جواب کوبنده ای به ال جی بدهد . با توجه به این وضعیت می توان انتظار داشت که سامسونگ تا سال آینده محصولات تاشو متعددی را در بازار عرضه کند . این سازنده کره ای همه ابزارهایی را که برای اجرای این نقشه می خواهد در اختیار دارد اما فرض مسلم این است که این محصول نیز مانند گلکسی نوت 5 به طور جهانی عرضه نخواهد شد .

MZ49

مشخصات فنی

MZ50

شایعه شده است که Project Valley از نظر مشخصات فنی به گلکسی S6 ادج شبیه است ( شماره مدل گلکسی S6 ادج SM-G928 و شماره مدل Project Valley SM-G929F می باشد . ) . علاوه بر این گفته شده است که این محصول در دو مدل به بازار می آید که به پردازشگرهای اسنپدراگون 820 و اسنپدراگون 620 ، رم 3GB و قابلیت پشتیبانی کارت حافظه microSD مجهز می باشند . البته این امکان وجود دارد که Project Valley با مشخصات کاملا متفاوتی در بازار عرضه شود . سامسونگ گفته است که می خواهد در IFA 2016 از محصول جدید خود رونمایی کند اما از آنجایی که سازندگان اخیرا برای معرفی هر یک از محصولاتشان یک نمایشگاه خاص برگذار می کنند ، نمی توان تاریخ دقیقی را برای عرضه Project Valley معرفی کرد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر