گوشی متفاوتی از طراح سابق اچ تی سی در نمایشگاه CES 2016

گوشی متفاوتی از طراح سابق اچ تی سی در نمایشگاه CES 2016

به گزارش خبرآنلاین، روبین/ Robin قرار است به دلیل طراحی فنی داخل گوشی برای گرفتن بک آپ و حل مشکلات اتصال به محیط کلود، متفاوت از گوشی‌های معمولی اندرویدی باشد.روبین اولین گوشی مبتنی بر کلود است که بسیار مهندسانه و دقیق، معماری نرم‌افزاری شده است. هرچند دغدغه امروز مردم عادی چنین چیزهایی نیست اما قطعاً پیشگام شدن در بحث اپلیکیشن‌های کلود می‌توان حامیان فنی این مباحث جدید روی موبایل را خوشحال کند.

اندروید مارشمالو، پردازنده اسنپ دراگون 808، 3 گیگ رم (حافظه موقت)، 32 گیگ حافظه داخلی، نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل، دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی از ویژگی‌های فنی روبین است که 299 دلار قیمت‌گذاری شده است.از 15 ژانویه می‌توان این گوشی را سفارش داد و در ماه فوریه 2016 آن را تحویل گرفت.

Nextbit، که اسکات کرویل یکی از مبدعان آن است، جامعه مهندسان شورشی دنیای موبایل هستند که می‌خواهند خود را از قیود دست و پاگیر روی گوشی هوشمند رها کرده و متفاوت از مردم عادی فکر کنند و این تفاوت را روی محصولات جدید پیاده‌سازی کرده و راهی بازار کنند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر