این دوربین 6 میلی متری 28 دلاری کاغذی هم عکس می گیرد هم فیلم !

این دوربین 6 میلی متری 28 دلاری کاغذی هم عکس می گیرد هم فیلم !

خبرگزاری بی جی آر می گوید این دوربین را در CES نمی یابید اما توصیه می کند که اگر به دنبال گجت های فناورانه هستید Paper like a digital camera را که تنها 28 دلار قیمت و 6 میلی متر ضخامت دارد ، از دست ندهید . این محصول اسم چندان زیبایی ندارد اما وسیله ای با ضریب شکل 6 میلی متر می باشد که می تواند به عنوان یک دوربین دیجیتالی فیلم برداری ایفای نقش کند .

این دوربین قابلیت ضبط صدا را نیز دارد اما آنچه آن را واقعا خاص می سازد ویژگی هایی می باشد که در این اندازه کوچک در اختیار کاربر می گذارد . این محصول نه تنها قابلیت عکس برداری و فیلم برداری را دارد بلکه دارای یک سوئیچ تغییر حالت عملکرد ، پورت کارت حافظه microSD ، لامپ LED برای اعلام حالت فعال و همچنین خروجی USB 2 می باشد . کاربر می تواند حافظه داخلی این دوربین را با استفاده از کارت حافظه به 16GB افزایش دهد و همچنین با استفاده از پورت USB 2 آن تصاویر و فیلم های خود را به رایانه منتقل سازد ، نا گفته نماند که این دوربین از طریق پورت USB خود شارژ می شود .

لامپ LED این دوربین در تصویر زیر مشخص شده است .

MZ53

زمانی که با استفاده از سوئیچ ( که در شکل زیر با شماره 3 مشخص شده است ) دوربین در حالت فیلم برداری قرار می گیرد ، نور لامپ LED به آبی تغییر می کند و زمانی که حالت صدابرداری آن فعال می شود نور این LED کوچک  بنفش می شود .

MZ54

کیفیت عکس برداری و فیلم برداری این دوربین چندان ستودنی نیست اما برای دستگاهی که تنها 43 گرم وزن دارد قابل قبول می باشد . Paper like a digital camera عکس هایی با کیفیت 1,280 در 1024 و فیلم هایی 720 در 480 پیکسلی با نرخ 30 فریم در ثانیه می گیرد و با یک باتری داخلی و بند نگه دارنده به کاربر فروخته می شود .

MZ55

MZ56

نمونه ای از عکس این دوربین در ادامه آمده است .

MZ57

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر