بنیانگذار BioBeat از سوء استفاده های این تکنولوژی خبر داد

بنیانگذار BioBeat از سوء استفاده های این تکنولوژی خبر داد


BioBeatشرکتی است که برنامه ها و دستگاه هایی که هماهنگ با ضربان قلب می باشد را ساخته است. مدیر شرکت در کنفرانسی در لندن گفت: این برنامه توضیح می دهد که چگونه برنامهPulse به عنوان gimmickبرای جشنواره فستیوال جنوب غربی (SXSW)در سال 2013 به عنوان یک دستگاه جدید در بیمارستانUK Trialled ساخته شد. این همکاری توسط دانشگاهBath انجام شد.


The Breathing Stone یک دستگاه پزشکی دستی است که ضربان قلب و تنفس شما را ضبط می کند. با توجه به اینکه شما نمی توانید در بخش کودکان تلفن همراه داشته باشید یا در یک آمبولانس به کسی تلفن بدهید، برنامه توضیح می دهد که چگونه Breathing Stone از مزایای گوشی هوشمند در یک محیط پزشکی تقلید می کند.
این دستگاه پزشکی بسیار هیجان انگیز است هم برای بیماران و هم برای مراقبت های بهداشتی. یک فرد 90 ساله که سکته مغزی کرده است بدون بستری کردن بیمار، طی دو هفته می توان با آن مقابله کرد. چون هزینه های بستری و هزینه های بهداشت ملی بسیار زیاد است.
این دستگاه کاربر های دیگر هم دارد که متاسفانه برخی از سازمان ها علاقه مند به استفاده از wearable و جمع آوری اطلاعات برای اهداف نادرست می باشند. در حالی که برای حفظ حریم خصوصی ، امنیت و اطلاعات شخصی فرد، تلاش زیادی شده است. در حالی که جمع آوری اطلاعات بیومتریک ممکن است از مشکلات آن باشد اما از مزایای آن صرفه جویی در زندگی و مراقبت های ویژه می باشد.
Wearable فقط برای بیماران نیست. طراح این برنامه می گوید این دستگاه می تواند برای نظارت و حفاظت از سر پرستاران و دیگر کارگران نیز استفاده شود. دستگاه wearable توسط یک مانیتور ، سلامتی و خستگی فرد را توسط پرسش هایی پاسخ می دهد. مثل: آیا این پرستار در پست خود است؟ آیا این پیرا پزشک باید در آمبولانس باشد؟ آیا آنها خیلی خسته اند؟ البته این برنامه وارد جزئیات نمی شود.
این تکنولوژی برای محیط های نظامی که از سیستم BAEیا سیستم Nett Warriorاستفاده می کنند نیز مناسب است. این سیستم، با گوشی هوشمندSamsung galaxy Note 2  هماهنگ است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر