ده میلیون کاربر اپل موزیک، تنها در شش ماه

ده میلیون کاربر اپل موزیک، تنها در شش ماه

به گزارش بیزینس اینسایدر، اپل موزیک در حال حاضر بیش از ده میلیون مشترک دارد. این سرویس که در نیمه خرداد ماه ارائه شد و در طول شش ماه توانسته است به چنین نقطه ای برسد. اپل موزیک در هنگام شروع کار خود در 100 کشور جهان عرضه شد. در نیمه مهر، تیم کوک مدیرعامل اپل اعلام کرد که این سرویس 6.5 میلیون کاربر دارد که با پرداخت هزینه، از اپل موزیک استفاده می کنند و در حدود 8.5 میلیون کاربر هم از نسخه رایگان آن بهره می برند.


اسپاتیفای نیز گفته است که این سرویس، سریعترین رشد را در نیمه دوم سال 2015 داشته است. آمار و ارقامی از رشد اسپاتیفای ارائه نشده ولی تخمین زده می شود که اسپاتیفای در پایان سال 2015، به 25 تا 30 میلیون کاربر خدمات ارائه کرده است.
مارک مولیگان، تحلیل گر دنیای موزیک، نیز حدس زده است که اپل موزیک تا پایان سال 2016، کاربران خود را به 20 میلیون می رساند. با این تعداد البته از اسپاتیفای پیش نخواهد افتاد ولی به دست آوردن چنین محبوبیتی در این مدت زمان اندک، نیز قابل توجه است.
ولی هیچ چیز ارزشمندتر از این نیست که اپل موزیک به جمع نرم افزارهای اپلی بازگشته است و برای میلیون ها کاربر دستگاه های آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک، حاضر و آماده است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر