22 دی ماه، آخرین مهلت ثبت‌‎نام آموزش آنلاین بازی‌سازی

22 دی ماه، آخرین مهلت ثبت‌‎نام آموزش آنلاین بازی‌سازی

معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، 22 دی ماه را به‌‎دلیل ارایه لیست نهایی ثبت‌نام کنندگان آموزش آنلاین بازی‌سازی به دانشگاه علم و صنعت، آخرین روز ثبت‌نام اعلام کرد.به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مهرداد آشتیانی با اشاره به این که در حال برنامه‌ریزی قطعی و نهایی برای شروع کلاس‌ها از اول بهمن ماه هستیم گفت: تاکنون به دلیل درخواست‌ها مهلت ثبت‌نام تمدید شده بود اما با توجه به این که بایستی لیست نهایی ثبت‌نام‌کنندگان را در اختیار دانشگاه علم و صنعت بگذاریم، افراد علاقه‌مند تنها تا ظهر سه‌شنبه 22 دی ماه برای ثبت‌نام فرصت دارند.

آشتیانی افزود: دانش‌پژوهان این دوره‌های آموزشی، مدرک مشترک بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و دانشگاه علم و صنعت را دریافت خواهند کرد.

لازم به یادآوری است هم‌اکنون آموزش آنلاین بازی‌سازی در سه درس سبک‌شناسی بازی‌های ویدئویی، مبانی بازی‌سازی و مبانی هنرهای دیجیتال ارایه شده است و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به نشانی irangdi.ir مراجعه کنند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر