لپ تاپ های سری GS و GE شرکت MSI

لپ تاپ های سری GS و GE شرکت MSI


شرکت MSIدر دنیای لپ تاپ و رایانه های کیفی به شدت پیشرفت کرده و رو به آینده ای روشن گام برداشته است. در ماه ژانویه، MSIلپ تاپ مخصوصبازی GT80 Titan SLI با صفحه کلید مکانیکی شرکت SteelSeries به همراه کلیدهایی از نوع Cherry MX را عرضه کرد.


لپ تاپ های این دو سری، با وجود اینکه شامل تکنولوژی های بسیار پیشگام و نوآورانه ای هستند اما با قیمت مقرون به صرفه ای عرضه شدند. شرکت MSI تکنولوژی صوتی Nahimic را به همراه هدست مخصوص بازی شرکت SteelSeries، در لپ تاپ های سریGE72 به کار گرفته است.
MSI ادعا کرده که این تکنولوژی پیش رفته ی صوتی، به عنوان خدمتی برای حوزه هایی چون ارتش و هوانوردی، مورد تایید واقع شده است. به علاوه این فن آوری را به لپ تاپ های سریGS60،GS70، GE62و GE72اضافه خواهد کرد.


لپ تاپ های سری Prestige شرکت MSI
با این همه توانی که در لپ تاپ های مخصوص بازی تعبیه شده، منطقی است که توسط کاربران برای ساخت محتوای رسانه از آن استفاده شود. مشکلی که در زمینه ی ویرایش عکس و ویدیو روی لپ تاپ وجود داشته، این بوده که به طور کلی کیفیت نهایی ویرایش روی صفحه نمایش موبایل، پایین تر است.  

msi-prestige-gaming-laptop w 450
MSI این مشکل را جدی گرفت و در جهت حل آن برآمد و نتیجه عرضه ی لپ تاپ سری Prestige بود. این سری شامل لپ تاپ های قدرمند مجهز به پردازنده های Intel Core i7-4720HQ و رابط پردازش گرافیکی Nvidia GTX 950M یا 960M است. مهندسان این شرکت ادعا می کنند که با به کار گیری تکنولوژی True Color ، قادر به ساخت دقیق ترین فرآیند درجه بندی رنگ برای تولید صفحه نمایش 100% sRGB بوده اند.به علاوه سری Prestige از تکنولوژی صوتی Nahimicهم بهره مند شده است.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

amin

چهارشنبه, 06 مرداد 1395

خیلی عالی هست ویپگی های انحصاری MSI

پاسخ

ثبت نظر