اپل به کاربران خود کمک می کند تا به اندروید مهاجرت کنند

اپل به کاربران خود کمک می کند تا به اندروید مهاجرت کنند

بر اساس گزارش تلگراف، اپل موافقت کرده است تا اپراتورهای موبایل، ابزاری بسازند که به کاربران آیفون کمک کند تا لیست مخاطبان، عکس ها و موزیک را به دستگاه های اندرویدی جدید خود انتقال دهند. دلیل ایجاد چنین برنامه ای اینست که شرکت های مخابراتی اروپایی به سختی می توانند دستگاه های اندرویدی را به کاربران خود بفروشند زیرا سوئیچ کردن از آیفون به اندروید کاری مشکل است.


این ابزار می تواند نقشی متعادل کننده داشته باشد زیرا پیش از این هم برنامه iOS توسط اپل منتشر شده که به کاربران اندرویدی برای وارد کردن مخاطبان، پیام ها و عکس و ویدئوهای خود به آیفون جدیدشان کمک می کرد. توسعه این برنامه شایعه شده کمی عجیب به نظر می رسد زیرا همین چند هفته گذشته بود که در مورد جک هدفون جدید اپل خبرهایی شنیدیم که حکایت از توسعه گوشی های آیفون برای اتصال تلویزیون به کامپیوترها، گوشی و تبلت ها داشت.
جزئیات بیشتری در مورد این برنامه منتشر نشده است و مشخص نیست که این برنامه چه زمانی آماده خواهد شد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر