اینترنت اشیا در مسابقه یِ هکِ DefCon مورد نقد و انتقاد قرار خواهند گرفت

اینترنت اشیا در مسابقه یِ هکِ DefCon مورد نقد و انتقاد قرار خواهند گرفت


هکرها دستگاه های به اینترنت وصل شده یِ خود را در ماهآگوست در کنفرانس امنیتی DefCon مورد آزمایش قرار خواهند داد. اگر بخواهیم براساس نتایجِ بررسی هایِ امنیتیِ اینترنتِ اشیایِ قبلی قضاوت کنیم , برای معایب بسیار آماده باشید.


امسال DefCon , بزرگترین کنگره ی هکر در ایالات متحده , میزبان به اصطلاح LoT Village , یک مکانی خاص برای بحث و ساخت و ساز و خراب کردن دستگاه هایِ اینترنتِ اشیا , خواهد بود.
" نشان دهید که سیستم های IP  فعال چقدر امن یا ناامن هستند" یک توضیحی برای مطالعات دهکده ی جدید میباشد. روترها , سیستم های ذخیره در شبکه , دوربین ها , سیستم های HVAC , یخچال ها , دستگاهای پزشکی , ماشین  های هوشمند , تکنولوژی هوشمند خانه , و تلویزیون ها --- اگر  IP فعال باشند , در حیطه ی توجه ماست.
این دهکده توسط یک شرکت به نام ISE (Independent Security Evaluators) , که در کنفرانس سال قبل یک مسابقه ی هک با نام SOHOpelessly Broken را مدیریت نمود, سازمان دهی خواهد شد. آن مسابقه منجر به کشف 15 نقطه ضعف جدید در 5 مدل محبوب از روترهای بی سیم شد. با اتکا بر موفقیت سابق اش , این شرکت کارش را به تمامی دستگاه های LoT گسترش می دهد.
شرکت کنندگان برای بدست آوردن جایزه بایستی نقطه ضعف هایی را که قبلا در "دستگاه های اینترنت فعالِ موجود" کشف نشده بودند را پیدا کرده و نحوه ی بهره کشی از آنها را توضیح دهند.
آنها بایستی  قبل از ارایه ی نقطه ضعف ها و ایرادات دستگاه ها  در مسابقه , ثابت کنند که قبلا ایرادات را به سازندگان دستگاه های معیوب گزارش نموده اند , این به این معناست که آنها می توانند یافته های خود را با کسانی که مسابقه را سازمان دهی می کنند از قبل در میان بگذارند.
در طول کنفرانس همچنین یک مسابقه ی غافلگیر کننده و یک مسابقه ی عینی بر پایه یِ " گرفتن مدلِ پرچم" برگزار خواهد شد.  دهکده ی IoT علاوه بر مسابقات , میزبان کارگاه های آموزشی و گفتگوهایی در مورد امنیت دستگاه IoT , دفاع و مدیریت خواهد بود.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر