CES 2016: پولاروید اسنپ با نمایشگر 6 اینچی و دوربین 13MPتنها 180 دلار!

CES 2016: پولاروید اسنپ با نمایشگر 6 اینچی و دوربین 13MPتنها 180 دلار!

این گوشی هوشمند در سه مدل در بازار عرضه خواهد شد !
خبرگزاری سافت پدیا (Softpedia) : گوشی های پولاروید در کشورهای زیادی عرضه نمی شوند . این محصولات در واقع به دلیل دوربین هایشان شهرت دارند از این رو سازنده تصمیم گرفته است به روند ساخت آن ها ادامه دهد . جدیدترین محصولات ساخته شده توسط این سازنده پاور Power) ) و اسنپ (Snap) نام دارند .

پولاروید اسنپ یک گوشی در رنج متوسط می باشد که از سیستم عامل اندروید 5.1.1 لولی پاپ برخوردار است . این گوشی هوشمند قرار است در مدل های 5 اینچی ، 5.5 اینچی و 6 اینچی به همراه رم های 1 و 2 گیگابایتی عرضه شود . پولاروید گفته است ساده ترین مدل اسنپ با قیمت 130 دلار و پیشرفته ترین مدل این گوشی هوشمند با قیمت 180 دلار در بازار عرضه می گردد .

این محصول در هر سه مدل به نمایشگرهای 720 پیکسلی ، پردازشگرهای چهار هسته ای 1.2GHz و حافظه های داخلی 8GB و یا 16GB عرضه می شوند . کاربران می توانند با استفاده از کارت های حافظه microSD حافظه داخلی این گوشی های هوشمند را به 32 گیگابایت افزایش دهند .

قابلیت پشتیبانی 4G LTE و مجهز به دوربین سلفی دارای فلش LED

پولاروید اسنپ از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز به قابلیت فوکوس خودکار ، فلش های LED دو مرحله ای ، قابلیت ضبط فیلم و همچنین یک دوبین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز به فلش LED بهره می برد . اسنپ یک گوشی دو سیم کارته نیست اما می تواند 4G LTE ، قابلیت اتصال 3G ، وای فای ، بلوتوث ، microUSB 2.0 و GPS دارای AGPS را پشتیبانی کند .

مدیر اجرایی این شرکت می گوید : " هدف ما از طراحی مدل جدید ارتقاء قابلیت های دوربین ، بهبود ویژگی های دستگاه و ایجاد دامنه انتخاب گسترده تر برای کاربران بوده است . گوشی های هوشمند جدید ما خانواده محصولات پولاروید را که شهرت این برند به آن وابسته است ، تکمیل می کند . این گوشی ها راهی لذت بخش و اقتصادی را در اختیار کاربران می گذارند تا آن ها بتوانند لحظات خوبی را برای یکدیگر بسازند . "

mz89

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر