تاریخ و محل برگزاری کنفرانس گوگل I/O در سال جدید

تاریخ و محل برگزاری کنفرانس گوگل I/O در سال جدید

گوگل I/O یکی از بهترین کنفرانس های تکنولوژی است که هرساله برگزار می گردد. اگر شما یک توسعه دهنده باشید، این بهترین شانس برای شماست که ایده های جدید و نویی را در تکنولوژی از این کنفرانس بگیرید. امسال، برای اولین بار در تاریخ برگزاری این کنفرانس ها، محل برگزاری آن، در سان فرانسیسکو نخواهد بود.


امروز، مدیرعامل گوگل، ساندر پیچای در توییتر اعلام کرده که کنفرانس I/O گوگل در آمفی تئاتر ماونتین ویو برگزار خواهد شد. ماونتین ویو، در واقع مرکز کار شرکت گوگل است و این آمفی تئاتر هم چندان از گوگل پلکس، مرکز شرکت گوگل دور نیست.
اعلام شده است که این کنفرانس از بیست و هشتم تا سی ام اردیبهشت 1395، برگزار خواهد شد. با اینکه هیچ اطلاعاتی از موضوعات ارائه شده در این کنفرانس در دسترس نیست ولی می توان شرط بست که اندروید مسلما یکی از داغ ترین تاپیک های مطرح شده خواهد بود و واقعیت مجازی هم به احتمال بسیار زیاد سر و صدای زیادی به راه خواهد انداخت.
بزرگترین رویدادی که همگان منتظر شنیدن اخبار آن در این کنفرانس هستند، بدون شک ماشین های خودکار گوگل می باشند. در واقع، تصمیم انتقال این کنفرانس از مکان قبلی خود در سانفرانسیسکو، را شاید بتوان انتخاب جایی بهتر برای نشان دادن ماشین های خودکار گوگل دانست.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر