ال جی در MWC از G5 رونمایی می کند !

ال جی در MWC از G5 رونمایی می کند !

تک رادار (techradar ) می گوید : همه شایعاتی که تا به حال در مورد جی 5 (G5) منتشر شده بود ، خبر از عرضه زودتر از موعد این گوشی هوشمند می دادند . ال جی نیز اخیرا این موضوع را با ارسال دعوت نامه برای شرکت در MWC 2016 تایید کرده است .

ال جی امروز دعوت نامه هایی را برای رسانه های خبری ، جهت شرکت در رویدادی که در تاریخ 21 فوریه ( دوم اسفند ماه ) برگزار می کند ، ارسال کرد . در این دعوت نامه این عبارت قید شده بود : " بازی شروع شد . " و بعد از این عبارت گفته شده بود که : " می خواهیم از شما برای شرکت در رویدادی که قرار است در آن از گوشی پرچم دار بعدی مان رونمایی کنیم ، دعوت کنیم . " . اگر این گوشی پرچم دار جدید جی فلکس 3 (G Flex 3) نباشد ، شکی نیست که سازنده می خواهد جی 5 را در معرض عموم قرار دهد .

اینکه ال جی می خواهد زودتر از موعد از محصول جدیدش رونمایی کند چندان تعجب آور نیست زیرا سال گذشته سامسونگ و اچ تی سی برای رونمایی از مدل های گلکسی S6 و وان M9 از ال جی پیشی گرفتند از طرفی دیگر دلیلی نخواهد داشت که ال جی چنین فرصتی را دوباره برای این سازندگان جهت رونمایی از وان M10 و S7 فراهم سازد .

ال جی هنوز منظور خود را از قید عبارت " بازی شروع شد . " بیان نکرده است از این رو نمی توان دقیقا در مورد ماهیت جی 5 حرفی زد ولی انتظار می رود که این دستگاه مخصوص طرفداران موسیقی طراحی شده باشد و مانند آیفون 7 از اسپیکرهای جلویی بهره ببرد .

مشخصات جی 5

تا به حال خبرها و شایعات زیادی در مورد مشخصات فنی گوشی پرچم دار جی 5 منتشر شده است . این خبرها توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده و از این امر حکایت می کنند که به زودی از این دستگاهی رونمایی می شود .

جدیدترین شایعات منتشر شده جی 5 را یک گوشی مجهز به پردازشگر اسنپدراگون 820 ، اندروید مارشمالو ، رم 3 گیگابایتی ، حافظه داخلی 32 گیگابایتی توصیف کرده اند . علاوه بر این گفته شده است که این دستگاه به یک نمایشگر 5.4 اینچی دارای رزولوشن QHD و یا ( 2K) مجهز است که با نمایشگر 4K سونی اکسپریا Z5 پریمیوم برابری می کند . گوشی های ال جی از نظر دوربین عملکرد بسیار خوبی دارند اما احتمال این که سرعت عملکرد دوربین جی 5 باز هم ارتقاء یافته باشد وجود دارد . برخی از منابع خبری می گویند که سازنده می خواهد گوشی جدید خود را با دوربین سلفی دو مرحله ای 120 درجه V10در بازار عرضه کند از این رو می توان گفت که جی 5 واقعا یک گوشی تمام عیار خواهد بود .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر