گوگل مپ، مسیر حرکت شما را پیش بینی می کند

گوگل مپ، مسیر حرکت شما را پیش بینی می کند

گوگل مپ یکی از ساده ترین نرم افزارهای مفیدی است که اکثر افراد استفاده می کنند. این نرم افزار سودمند، ویژگی بر روی اندروید دارد که مسیر شما را پیش بینی می کند. بر اساس گزارش تک رادار، گوگل مپ دارای ویژگی driving mode است که به صورت خودکار مسیرهایی را برای مقصد پیش بینی شده شما، مشخص می کند.


این ویژگی که در نسخه 9.19 قرار گرفته، مسیر شما را با توجه به تاریخچه لوکیشن های قبلی شما و جستجوهای سابق در وب پیش بینی می کند. ویژگی جدید برای مشخص کردن مسیر روزانه شما طراحی شده و علاوه بر نشان دادن مقصد می تواند، اطلاعات شما را در مورد ترافیک مسیر به روزرسانی کند.
به نظر می رسد که این ویژگی جدید در حال حاضر باگ هایی داشته باشد ولی کاربران می توانند آن را به راحتی در تنظیمات فعال کرده و میانبری به آن بر روی صفحه گوشی خود داشته باشند. انتظار می رود که گوگل در آینده ای نزدیک، مشکلات مربوط به آن را حل کند تا هر کاربر بتواند به راحتی از آن استفاده نماید.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر