بیلد 11099 ویندوز 10 برای اینسایدری ها منتشر شد

بیلد 11099 ویندوز 10 برای اینسایدری ها منتشر  شد

امروز مایکروسافت بیلد تازه ای برای ویندوز 10 در حلقه ی فست (Fast Ring) منتشر کرد.این بیلد با نام 11099 برای کاربران ویندوز اینسایدر منتشر شده است و برای نسخه های رسمی قابل دسترسی نیست.شبیه بیش تر بیلدها این بیلد تغییرات خاصی را اعمال نکرده و تغییرات جزیی و برای ارتقای هسته ی مشترک ویندوز بوده است.

گابریل آئول ساعاتی پیش انتشار بیلد جدید ویندوز 10 را اعلام کرد و تغییرات آن را جزئی و بدون اضافه شدن ویژگی اعلام کرد اما قابل توجه دانست.آئول افزود  تیم ویندوز 10 در طول تعطیلات کریسمس بر روی بهبود ساختار هسته ی مشترک ویندوز در دستگاه های مختلف یعنی OneCore تمرکز خاصی داشته است و برآیند آن انتشار این بیلد و شاید بیلدهای دیگر باشد.آئول بیان کرد کارهایی که در این مدت ان را آغاز کرده اند و قصد دارند تا بهترین نتیجه آن را ادامه و گسترش دهند باعث می شود بهبودها و ویژگی های تازه ای را امتحان کنند که بستگی به ارتقا و بهبود کیفیت هسته ی مشترک ویندوز دارد.آئول از کاربران اینسایدر درخواست کرده است که بعد از دریافت این بیلد تجربه ی کاربری خود را از طریق راه های ارتباطی با تیم ویندوز در میان بگذارند و انتقادات و یا راه های پیشنهادی خود را اعلام کنند و در صورت برخورد با باگ و مشکلات حتما آن را اطلاع دهند.

برای دریافت این بیلد کاربران اینسایدر می توانند در قسمت تنظیمات،گزینه ی Update & Security را انتخاب و در قسمت ویندوز آپدیت گزینه ی "بررسی برای آپدیت جدید" Check for updates را انتخاب کنند.

اگر پیش از این اخبار مربوط به مایکروسافت را در فیسیت دنبال کرده باشید با مفاهیم اینسایدر و حلقه های این برنامه آشنا هستید.اما برای آن دسته از خوانندگانی که تازه به وب سایت فیسیت پیوسته اند و یا اطلاعات چندانی در این مورد ندارند،ویندوز اینسایدر یک برنامه ی طراحی شده توسط مایکروسافت است برای افرادی که علاقه مند هستند تا زودتر از انتشار رسمی سیستم عامل های مایکروسافت و یا انتشار رسمی آپدیت ها،آن را دریافت کرده و قبل از عمومی شدن آن را امتحان کنند و نظرات خود را با تیم برنامه نویسی مایکروسافت در میان گذارند گفته می شود.این برنامه دارای دو حلقه یا رینگ Ring است: Insider Slowو Insider Fast.این دو حلقه یک تفاوت عمده دارند.اینسایدری هایی که حلقه ی فست را هنگام دريافت نسخه پيش نمايش انتخاب می کنند،نسخه های بیلد و یا نسخه های پیش نمایش را از اینسایدری های دیگر سریع تر دریافت می کنند اما ممكن است برای مشكلات به وجود آمده راه حل كمتری داشته باشند. اعضای اینسایدر اسلو،برخی ويژگی ها را بعد از اينسايدری های فست دریافت خواهند کرد.برای استفاده از ویندوز اینسایدر باید ابتدا باید اپلیکیشن آن را نصب و سپس برای استفاده از آن ثبت نام کنید.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر