آموزش ساخت زنگ موبایل برای آیفون به ساده‌ترین روش ممکن

آموزش ساخت زنگ موبایل برای آیفون به ساده‌ترین روش ممکن

جی اس ام نوشت: یکی از مشکلاتی که کاربران آیفون سال‌هاست با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند عوض کردن زنگ موبایلشان است که حال در این مطلب به ساده‌ترین روش طرز ساخت آن را خواهیم گفت.

اغلب می‌بینییم بسیاری از کاربران آیفون پس از سالیان درازی که این گوشی به بازار آمده هنوز هم از زنگ‌های پیش‌فرض کارخانه استفاده می‌کنند، چراکه روند ساخت رینگتون برای آیفون به‌نسبت مشکل‌تر از دیگر پلتفرم‌هاست.

اما اینجا ما سعی می‌کنیم به ساده‌ترین روش ممکن این مشکل را برایتان حل کنیم تا بتوانید از آهنگ‌های متنوع و دلخواه خود به‌عنوان زنگ آیفونتان استفاده کنید و بیش از هر زمان دیگر از آیفون خود لذت ببرید.

برای شروع، اولین کاری که باید انجام دهید این است که آخرین نسخه برنامه آیتونز را برای کامپیوترتان دریافت و نصب کنید.


لینک دانلود آیتونز ۱۲.۳.۲ برای مک

لینک دانلود آیتونز ۱۲.۳.۲ برای ویندوز ۳۲ بیتی

لینک دانلود آیتونز ۱۲.۳.۲ برای ویندوز ۶۴ بیتی

پس از دانلود و نصب آیتونز، آن را در کامپیوترتان اجرا کنید.

موسیقی دلخواهتان را، که قصد دارید آن را زنگ آیفون خود قرار دهید، به برنامه آیتونز اضافه کنید. می‌توانید با کشیدن یا درگ کردن آن با موس به محیط برنامه این کار را ساده‌تر انجام دهید.

سپس روی آهنگ موردنظر کلیک راست کنید و روی گزینه Get Info کلیک کنید.

در پنجره‌ کوچکی که باز می‌شود به تب Options بروید و بر حسب قسمتی از آهنگ که می‌خواهید زنگ آیفونتان شروع و تمام شود تیک Start و Stop را فعال و مشخص کنید. توجه داشته باشید فاصله بین شروع و پایان آن نباید بیشتر از ۴۰ ثانیه شود.

نکته: در برخی منابع این محدودیت ۳۰ ثانیه اعلام شده است، اما با توجه به مدت تعریف‌شده برای زنگ خوردن تلفن همراه‌ در اپراتورهای کشورمان این مقدار تا ۴۰ ثانیه می‌تواند افزایش یابد.

پنجره را ببندید و بار دیگر روی آهنگ کلیک راست کنید. گزینه Create AAC Version را انتخاب کنید.

پس از انجام دادن این کار مشاهده می‌کنید یک نسخه کوتاه‌شده با فرمت مخصوص اپل اضافه شده است. روی آهنگ جدید ساخته‌شده کلیک راست کنید. اگر از ویندوز استفاده می‌کنید، روی گزینه Show in Windows Explorer و اگر از مک استفاده می‌کنید، روی گزینه Show in Finder کلیک کنید.

پنجره‌ای در کامپیوترتان باز می‌شود که محل ذخیره‌سازی فایل ساخته‌شده را نشان می‌دهد. روی آن کلیک راست کنید. در ویندوز گزینه Properties و در مک Get Info را بزنید. سپس پسوند آن را به m4r تغییر دهید.

نکته: زنگ ساخته‌شده را به هر محل دیگری که دلخواهتان است انتقال دهید. فقط توجه داشته باشید دیگر نباید آن را جا‌به‌جا کنید. سپس آن را به برنامه آیتونز اضافه کنید.

آیفون خود را به کامپیوترتان وصل کنید.

به بخش آیفون بروید و در نوار سمت چپ برنامه به تب Tones بروید.

در قسمت بالای صفحه تیک Sync Tones را بزنید و پایین صفحه سمت چپ روی Apply کلیک کنید.

برای تنظیم کردن آهنگ موردنظر وارد Settings آیفون خود شوید.

وارد قسمت Sounds شوید.

به قسمت Ringtone بروید. حالا زنگی را انتخاب کنید که ساخته‌اید.

تبریک می‌گویم! شما موفق شدید آهنگ موردعلاقه‌تان را به‌عنوان زنگ آیفونتان تنظیم کنید.


 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر