کاربران ساکن در آسیا اندروید مارشمالو را برای اچ تی سی وان M8 دریافت می کنند !

کاربران ساکن در آسیا اندروید مارشمالو را برای اچ تی سی وان M8 دریافت می کنند !

خبرگزاری اندروید اند می (androidandme ) می گوید :  ظاهرا گوشی پرچم دار سال 2014 اچ تی سی بروزرسانی اندروید مارشمالو را بسیار زودتر از گوشی های پرچم دار ساخته شده در سال 2015 دریافت می کند . اچ تی سی چند وقت پیش بروزسانی اندروید 6 مارشمالو را در ایالات متحده منتشر کرد و هم اکنون این کار را برای کاربران ساکن در قاره آسیا انجام داده است در نتیجه می توان گفت که کاربران آسیایی هم اکنون می توانند بروزرسانی 1.14GB این سیستم عامل را دانلود کنند .

این بروزرسانی قابلیت  Google Now on Tap را در اختیار کاربر می گذارد و علاوه بر این از برخی جهات نیز تغییراتی را در خود دیده است . از دیگر مشخصات سیستم عامل بروزرسانی شده می توان به ارتقاء عملکرد اچ تی سی سنس (HTC Sense) و افزایش مدت عملکرد باتری اشاره کرد . افزایش مدت عملکرد باتری در اثر افزایش حافظه داخلی دستگاه با استفاده از ویژگی جدید سازگار کننده حافظه داخلی صورت گرفته است .

کاربران در صورتی که هنوز پیغام بروزرسانی را روی گوشی M8 خود دریافت نکرده اند می توانند با طی کردن مسیر زیر ببینند که آیا دریافت بروزرسانی سیستم عامل برای دستگاه آن ها ممکن می باشد و یا خیر .

Settings > About > Software Updates > Check Now

شایعات شنیده شده که از این امر حکایت می کنند که مدل های اچ تی سی وان M8 موجود در اروپا نیز در طول هفته آینده همین بروزرسانی را دریافت می کنند . مدل های M8 و M9 نیز که توسط شرکت های تبلیغاتی عرضه شده اند نیز به زودی این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر