مایکروسافت صفحه کلید محشر ویندوز فون را به iOS می آورد !

مایکروسافت صفحه کلید محشر ویندوز فون را به iOS می آورد !


خبرگزاری دورج (Theverge) می گوید : یکی از ویژگی های برتر ویندوز فون ، صفحه کلید آن می باشد . این صفحه کلید ، یک صفحه کلید دقیق است که کاربرد آسانی دارد و در مقایسه با صفحه کلید پیش فرض iOS و بسیاری از صفحه کلید های عرضه شده توسط شرکت های مختلف عملکرد بسیار خوبی را در اختیار کاربر می گذارد . تنها مسئله این است که کاربران باید برای استفاده از آن یک ویندوز فون داشته باشند .

البته اخیرا مایکروسافت تصمیم گرفته است که صفحه کلید وورد فلو (Word Flow ) را به سیستم عامل های دیگر نیز منتقل کند . این پروژه با سیستم عامل iOS شروع می شود .

صفحه کلید وورد فلو مایکروسافت ویژگی های بسیار خوبی دارد!

مایکروسافت یک ایمیل به آزماینده های ویندوز اینسایدر فرستاده و در آن ذکر کرده که در جست و جوی کاربران آیفون می باشد تا به طور آزمایشی و موقت صفحه کلید وورد فلو را به آن ها بدهد . هنوز مشخص نیست که وورد فلو در چه تاریخی به طور عمومی برای سیتم عامل iOS عرضه می شود اما از آنجایی که مایکروسافت در حال تست کردن آن می باشد ، می توان انتظار داشت که این صفحه کلید در ماه های آینده در اختیار کاربران قرار گیرد . ورژن ویندوز فون صفحه کلید وورد فلو مایکروسافت به قابلیت هایی نظیر تصحیح خودکار ، ارائه کرکترهای پیشنهادی ، ارائه حرکات بیانگر و قابلیت جا به جا کردن حروف مجهز می باشد .

صفحه کلید وورد فلو مانند کورتانا یکی از ویژگی های خاص و برتر سیستم عامل موبایل مایکروسافت می باشد . انتقال این ویژگی به سیستم عامل های دیگر سازندگان ، به نظر علاقمندان مایکروسافت کاری نادرست می باشد با وجود این کاربران باید بدانند که مایکروسافت به صراحت اعلام کرده است که می خواهد عملکرد ابزارهای سیستم عامل خود را در دیگر سیستم عامل ها نیز تجربه کند .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر