صدور چراغ سبز برای معامله 19 میلیارد دلاری خرید اپراتور موبایلEE توسط بریتیش تله کام

صدور چراغ سبز برای معامله 19 میلیارد دلاری خرید اپراتور موبایلEE توسط بریتیش تله کام

به گزارش خبرآنلاین، خبر خرید اپراتور موبایلی توسط بی تی به فوریه 2015 برمی‌گردد اما آن زمان مقامات برای این معامله مهلت خواستند تا ابعاد حقوقی و تجاری این معامله بررسی شود.دو کمپانی «وودافون» و «تاک تاک» به این معامله اعتراض کردند تا اینکه پای شورای رقابت/ CMA به ماجرا باز شد.
حالا این شورا پس از گذشت یک سال سرانجام رأی به انجام این معامله داده است.با این ادغام بریتیش تله کام وی تواند خدمات وسیع‌تری در حوزه پهنای باند، سرویس‌های موبایل، تلفن ثابت و سرویس‌های تلویزیون و اینترنت را ارائه کند.

گاوین پترسون مدیر اجرایی بی تی ضمن استقبال از این تصمیم اعلام کرد با این ادغام قهرمان جدید دیجیتالی خواهیم داشت که می‌تواند سطح بالایی از سرمایه‌گذاری و نوآوری را در بازار به‌شدت رقابتی مدیریت کند.

کمپانی EE اول آوریل 2010 ایجاد شد و با 15 هزار کارمند درآمدش به 6.4 میلیارد پوند در سال می‌رسد. اورنج و تی‌موبایل شعبه انگلیس، زیرمجموعه این کمپانی است. البته دویچه تله کام و اورنج مالکان EE، هرکدام به ترتیب 12 و 4 درصد از سهام بی تی را نیز در اختیاردارند و دویچه تله کام نماینده ویژه در هیئت مدیره بی تی دارد.

بریتیش تله کام یا همان گروه بی تی نیز 1846  ایجاد شد و با 88500 کارمند بیش از 17.8 میلیارد پوند درآمد سالانه دارد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر