گوشی های جدید هفته

گوشی های جدید هفته

خبرگزاری جی اس ام آرنا (gsmarena ) می گوید : این هفته دنیای فناوری گوشی های زیادی را به خود دید که اندازه های آن ها از 4.5 اینچ تا 5.5 اینچ متغیر بود و اگرچه ویژگی های بالایی داشتند با قیمت ارزانی در بازار عرضه شدند . به طور مثال شیائومی گوشی ردمی 3 ( Redmi 3 ) را به بازار فرستاد که با وجود این که قیمت آن تنها کمی از 100 دلار تجاوز می کند یک بدنه تماما فلزی ، نمایشگر 5 اینچی ، پردازشگر 8 هسته ای 616 اسنپدراگون و یک باتری 4,100mAh را در اختیار کاربر می گذارد .در این خبر از گوشی های دیگری نیز نام برده شده است که همه آن ها تا حدودی در رده ردمی 3 قرار می گیرند .

mz109

شیائومی چند روز بعد از عرضه ردمی 3 مدل ردمی نوت 3 را در بازار عرضه کرد . ظاهرا این سازنده چینی بازار جهانی را با فبلت 5.5 اینچی جدید خود هدف گرفته است . ردمی نوت 3 به یک پردازشگر جدید 650 اسنپدراگون و یک دوربین 16 مگاپیکسلی جدید مجهز می باشد .

mz110

گوشی دیگر گلکسی جی 1 2016 سامسونگ {Samsung Galaxy J1 2016)}می باشد که به یک نمایشگر 4.5 اینچی Super AMOLED ، پردازشگر چهارهسته ای و دوربین اصلی 5MP مجهز است . سامسونگ هنگام رونمایی از جی 1 قیمتی 135 دلاری را برای این گوشی هوشمند تعیین کرده بود اما با وجود این کاربران هم اکنون می توانند این دستگاه را در بازار با قیمت 115 تا 125 دلار خریداری کنند .

mz111

لنوو سازنده دیگری بود که در هفته ای که گذشت یک محصول جدید را به بازار فرستاد . این سازنده چند روز پیش لمون 3 (Lemon 3) را عرضه کرد . رزولوشن نمایشگر 5 اینچی لمون 3 از 1080 پیکسل بیشتر است . این گوشی هوشمند از یک دوربین 13 مگاپیکسلی و یک پردازشگر 616 اسنپدراگون بهره می برد . لمون برای رقابت با ردمی 3 عرضه شده است و قیمت آن کمی از 100 دلار بیشتر است .

mz112

ایسوس لیو (Asus Live) گوشی دیگری بود که این هفته رنگ بازار را به خود دید . ایسوس این گوشی 5 اینچی را به برزیل فرستاد ، جایی که در آن تکنولوژی قیمت زیادی یافته است . لیو به یک نمایشگر 720 پیکسلی و دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز هست . این گوشی هوشمند دو سیم کارت را پشتیبانی می کند و به یک آنتن داخلی برای گرفتن کانال های تلوزیون های دیجیتالی مجهز می باشد .

mz113

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر