سونی اکسپریا C5 اولترا بروزرسانی سیستم عامل اندروید 5.1 لولی پاپ را دریافت می کند !

سونی اکسپریا C5 اولترا بروزرسانی سیستم عامل اندروید 5.1 لولی پاپ را دریافت می کند !

خبرگزاری جی اس ام آرنا (gsmarena) می گوید : دو روز پیش سونی همه کاربران گوشی های این برند را با عرضه بروزرسانی سیستم عامل اندروید 5.1 لولی پاپ برای گوشی هوشمند اکسپریا C4 شگفت زده کرد . عرضه این بروزرسانی غیرمنتظره بود زیرا سازنده ژاپنی گفته بود که سیستم عامل C4 مستقیما از اندروید 5.0 به اندروید 6 مارشمالو بروزرسانی می شود .

امروز دوباره یک گوشی دیگر همین روند را تجربه کرد . سونی گفته بود که سیستم عامل گوشی هوشمند اکسپریا C5 به طور مستقیم به اندروید 6 مارشمالو ارتقاء می یابد اما این سازنده هم اکنون بروزرسانی اندروید 5.1 را برای این دستگاه عرضه کرده است . از این رو همه مدل های C5 اولترا در هرجای دنیا که فروخته شده باشند ، هم اکنون بروزرسانی سیستم عامل 5.1 را دریافت می کنند . شماره سریال های این دستگاه ها single-SIM E5553 ، E5506 ، dual-SIM E5533 و E5563 می باشند .

واضح است که از زمان عرضه این بروزرسانی تا زمانی که کاربران آن را در گوشی های خود دریافت می کنند ، چند روز طول می کشد . کاربرانی که از گوشی های اکسپریا C5 اولترا دارای شماره سریال single-SIM E5553 استفاده می کنند ، بعد از دریافت بروزرسانی شماره سریال سیستم عامل 29.1.A.0.87 را در گوشی های خود خواهند دید اما کاربرانی که گوشی های دارای شماره سریال dual-SIM E5533 را دارند شماره سریال 29.1.B.0.87 را بعد از دریافت بروزرسانی سیستم مشاهده می کنند . خوشبختانه انتشار این بروزرسانی عرضه بروزرسانی مارشمالو را به تاخیر نمی اندازد .

MZ115

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر