شروع بستر تجاری تعامل IBM و شهر برلین

شروع بستر تجاری تعامل IBM و شهر برلین


IBMبه همراه راه اندازی واحد شهر برلین بر روی IBM Cloud، techberlin.com را معرفی کردند که مجموعه ای از دیگر موسسات شهری و افتتاح کنندگان شریک اجتماعی محلی را در بر می گیرد.

این سایت یک بستر تعاملی برای توسعه دهندگان برلین، راه اندازان، کارآفرینان، سرمایه گذاران معاملات و افراد مشتاق به فناوری محسوب می شود تا ارتباطات جدید ایجاد کرده، فرصت های جدید را فرا گیرند و شراکت های جدیدی را به وجود آورند که نوآوری را ارتقا داده و فعالیت اقتصادی محلی را بر می انگیزد.

شهر برلین محتوا و منابع اضافی برای ایجاد مرکز فعالیت را فراهم آورده و از آن به عنوان بستر اصلی ارتباط با کارآفرینان استفاده خواهند کرد. سایت techberlin.com پرتال جستجوی جامعی را با پایگاه داده و پروفایل شرکت ها و سرمایه گذاران فناوری وابسته به برلین؛ تقویم رویدادهای فناوری در سطح شهر؛ به روز رسانی های پیوسته مشاغل مربوط به فناوری در شهر و بخش مختص به اخبار فوری ارائه خواهد داد.

این خدمات بر زیرساخت IBM SoftLayer cloud قرار گرفت و توسط ابزاری از Bluemix به طور مرتب به روز رسانی خواهد شد، بستری که بیش از 100 خدمات توسعه ای بر پایه Cloud را از IBM و اکوسیستم شراکتی آن ترکیب می کند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر