ویندوز ده شما را جاسوسی می‌کند و بلک‌بری اندروید را می‌پذیرد.

ویندوز ده شما را جاسوسی می‌کند و بلک‌بری اندروید را می‌پذیرد.

ویندوز ده کاربران خود را جاسوسی می‌کند.در حال حاضر می‌دانیم که ویندوز ده تا چه اندازه تمام کاربران خود را جاسوسی می‌کند و از این بابت باید از شرکت مایکروسافت تشکر کرد! در پستی شرکت مایکروسافت در مورد استفاده‌ی ویندوز ده حقایقی را بیان کرد. حقایقی که در مورد میزان اطلاعاتی که کاربران از ویندوز ده جمع می‌کنند، بود.


به عنوان مثال شرکت مایکروسافت می‌داند که بیش از 5/44 بیلیون دقیقه، در طول ماه گذشته، کاربران ویندوز ده از ماکروسافت اج استفاده کرده‌اند و حدود 5/2 بیلیون سوال از ماکروسافت کورتانا، دستیار شخصی هوشمند، پرسیدند و حدود 82 بیلیون عکس با نرم‌افزار عکس ویندوز ده دیده شده است.
در این زمینه دو دیدگاه وجود دارد:
دیدگاه اول این است که این حجم اطلاعات جمع‌آوری شده توسط شرکت مایکروسافت، حجم زیادی است و نشان از جاسوسی کاربران ویندوز ده است.
دیدگاه دوم این است که این اعداد و ارقام صرفاً برای تحلیل است و جنبه‌ی آماری دارد.
اما تصمیم با شما است، این که شما در این مورد چه فکر می‌کنید و کدام یک از دو دیدگاه بیان شده را دارید.
اما با توجه به سیاست‌های از پیش تعیین‌شده‌ی شرکت مایکروسافت می‌توان چنین گفت که ویندوز ده اطلاعات کاربران را به حساب جاسوسی جمع‌آوری نمی‌کند، ولی با این حال این موضوع کاربران را نگران کرده است.
بلک‌بری با سیستم‌عامل اندروید در سال جدید
در سال جدید گوشی بلک‌بری با سیستم‌عامل اندروید به بازار عرضه شد.
انتظار می‌رود که گوشی جدید بلک‌بری با سیستم‌عامل اندروید در سال جاری فروش خوبی داشته باشد.
با موتورولا خداحافظی کنید.
با موتورولا خداحافظی کنید چرا که موتو با لنوو در راه است. برند موتورولا با موتو توسط لنوو در حال جایگزینی است. البته تغییر این نام به نظر مثبت می‌رسد چرا که گفتن اسم موتورولا غالباً راحت نیست!
در سال 2014 لنوو موتورولا را از گوگل می‌گیرد. اما در حال حاضر پس از دو سال لنوو در فکر تغییر نام موتورولا به موتو است.
بازی تاج و تخت ماه آوریل باز می‌گردد.
فصل ششم سریال بازی تاج و تخت بیست‌و‌چهارم ماه آوریل به بازار می‌آید. مثل فصل‌های قبلی این فصل هم شامل ده قسمت است.
باز هم اخبار جدید در رابطه با این سریال در بخش سرگرمی ارائه خواهد شد، پس ما را دنبال کنید.
John Legere از بنیاد مرزهای الکترونیکی بی‌زار است.
مدیرعامل شرکت تی‌موبایل John Legere از بنیاد مرزهای الکترونیکی بی‌زار است. این بنیاد فعالیت‌های خود را از راه‌های گوناگونی انجام می‌دهد، از جمله فراهم‌آوردن بودجه برای دفاع حقوقی در دادگاه‌ها، فراهم‌آوردن اطلاعات برای دادگاه‌ها، دفاع از افراد و فناوری‌های نو در برابر تهدیدهای قانونی که بی‌پایه یا گمراه‌کننده تلقی می‌شوند، تلاش برای افشای اعمال خلاف قانون دولت، راهنمایی دولت و دادگاه‌ها، سازمان‌دادن به فعالیت‌های سیاسی و نامه‌های انبوه، پشتیبانی از فناوری‌های نو که معتقد است مایه ی حفظ آزادی مدنی هستند، نگهداری از وب‌گاه‌هایی که اطلاعات مرتبطی ارائه می‌کنند، نظارت و به چالش کشیدن قانون‌گزاری‌هایی که معتقد است آزادی سیاسی و استفاده ی منصفانه را نقض می‌کنند، جمع‌آوری فهرستی از آنچه سوء استفاده از حق اختراع می‌نامد با هدف از بین بردن آن‌هایی که شایستگی ندارند.
John Legere در پستی در توییتر خطاب به بنیاد مرزهای الکترونیکی اعلام کرده است که این بنیاد کارهای مثبتی که به نفع مشتریان است انجام داده است و می‌دهد اما در مورد خلاقیت جای بحث است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر