آداب نظر دادن در سایت ها ؛ نکاتی که همه باید بدانند !

آداب نظر دادن در سایت ها ؛ نکاتی که همه باید بدانند !

به نقل از علم فردا: تقریبا همه با مفهوم نظر دادن در سایت ها آشنایی دارن اما متاسفانه اکثر کاربرای ایرانی از این وسیله ارتباطی درست استفاده نمی کنن ! من ( ابراهیم درویش ) در این پست می خوام نکات ریز و درشت مهمی رو درباره نظر دادن در سایت ها خدمت تون عرض کنم . چیزایی که شما در این پست می خونید درد دل هزاران وبلاگ نویس و مدیر سایته که من به اختصار براتون توضیح میدم و امیدوارم که حتما این مطلب رو تا آخر بخونید .


فینگلیش ننویسید !

فک نمیکنم کسی باشه ندونه فینگلیش چیه . فینگلیش یعنی تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی . مثلا : Salam man Ebrahim Darvish hastam . ما به زبون فارسی حرف میزنیم . همه جا هر نوشته ای که میبینیم با خط فارسی نوشته شده . اگر میخواید بدونید فینگلیش یا پینگلیش چیه حتما این مطلب رو بخونید :

« فینگلیش Finglish از کجا اومده ؟ تفاوت فینگلیش و پنگلیش ! »

چشم و مغز ما به زبان و خط فارسی عادت کرده . هیچوقت موقع نظر دادن در سایت ها فینگیلیش ننویسید ! خوندن فینگیلیش برای اغلب مردم سخته . سعی کنید اجتماعی تر باشید و به دیگران احترام بذارید . خیلیا رو دیدم که انقدر فینگیلیش نوشتن کلا املای فارسی یادشون رفته ! تازه اصلا خیلیا فینگیلیشم اشتباه می نویسن ؛ مثلا میخوان بگن « خوبی ؟ » می نویسن Khobi

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر