مدیرعامل سابق توئیتر، بر روی پلتفرمی برای تناسب اندام کار می کند

مدیرعامل سابق توئیتر، بر روی پلتفرمی برای تناسب اندام کار می کند


دیک کاستولو، رئیس سابق توئیتر، امروز صبح در حساب توئیتر خود جزئیات بیشتری در مورد کارهای آینده خود، آشکار کرد. کاستولو، که به صورت رسمی، این شرکت رسانه اجتماعی را از ژوئیه 2015 ترک کرده بود، استارتاپ جدیدی در مورد سلامتی و بهداشت دیجیتال به راه انداخت.


کاستولو گفته است که استارتاپ او، که با همکاری برایان اوکی، تاسیس شد، در تلاش برای خلق نرم افزاری است که بتواند توسط ورزشکاران تناسب اندام حرفه ای، متخصصان تغذیه،  متخصصان درمانی و دیگر افراد استفاده شود و آنها را راهنمایی کرده و انگیزه رسیدن به اهدافشان را بدهد.
حرکت کاستولو به سمت سلامتی و بهداشت چندان تعجب برانگیز نیست. وی به عنوان شخصی مشتاق در مورد سلامتی و تناسب اندام شناخته می شود. کاستولو فاش کرده است که وی مدتی از زمان خود را صرف سرمایه گذاری کرده و به عنوان یک سرمایه گذار به Index Venture ملحق شده است و نیز کاستولو، زمانی را هم صرف نوشتن در وبسایت HBO در مورد استارتاپ های دره سیلیکون می کند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر