دانلود برنامه های اندرویدی، بدون استفاده از مارکت ها

دانلود برنامه های اندرویدی، بدون استفاده از مارکت ها

به زودی، کاربران اندروید که به دنبال دانلود آخرین ورژن برنامه ها هستند، احتیاجی به استفاده از گوگل پلی یا هر مارکت دیگری ندارند. در عوض می توانند آن را گوگل کرده و مستقیما از نتایج جستجو، آن را دانلود کنند. این ویژگی در حال حاضر برای همه موجود نیست و تنها از طریق اپلیکیشن گوگل کار می کند، ولی قابلیت دانلود برنامه ها مستقیما از نتایج جستجوی گوگل برای برخی از کاربران آغاز به کار کرده است. این فرآیند به نظر ساده می آید. یک برنامه را جستجو کنید، بر روی نتیجه کلیک کرده و کارتی ظاهر می شود که به شما اجازه دانلود خواهد داد.


این قابلیت گوگل که در واقع دانلود ادغام شده با مرورگر است در مقابل قابلیت اپل قرار می گیرد که همه برنامه ها را تنها می توان از طریق مارکت های اپلیکیشن دانلود کرد. بعضی از کاربران اپل روش هایی را پیدا کرده اند که اپلیکیشن هایشان را بدون نیاز به مارکت ها دانلود کنند ولی این کار نیازمند زمان است و ضمنا شما برای انجام چنین کاری، اگر iOS 9 داشته باشید، باید گوشی خود را به مک وصل کنید.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر