3 دلیل برای پاک کردن نرم افزار فیس بوک

3 دلیل برای پاک کردن نرم افزار فیس بوک


خبرگزاری اندروید پیت (androidpit) می گوید : نرم افزار فیس بوک اندروید در چند سال اخیر بدنامی بزرگی برای خود کسب کرده است زیرا هرچه سازندگان گوشی های موبایل سخت افزارهای  پیشرفته تری را روی محصولات خود نصب می کنند ، این نرم افزار کارایی گوشی را بیشتر کاهش می دهد . برخی از کاربران به دلایلی ، این نرم افزار را از روی گوشی های خود پاک کرده اند . در این خبر سه دلیل توسط این کاربران ارائه شده است که شما را توجیه می کند تا راه آن ها را دنبال کنید .

1- هدر دادن زمان ، کاهش ظرفیت رم و خالی کرد شارژ باتری

MZ123

فیس بوک اخیرا به نرم افزاری مبدل شده است که کارایی دستگاه را به میزان زیادی کاهش می دهد . درصورت استفاده از گوشی های قدیمی ، کاربر باید برای اجرای این نرم افزار مدت زمان زیادی را صبر کند علاوه بر این اجرای این نرم افزار میزان زیادی از ظرفیت کارکرد رم دستگاه را به خود اختصاص می دهد . خواندن خبرهای این نرم افزار باعث می شود که حجم زیادی از ترافیک اینترنتی مصرف شود. فیس بوک علاوه بر این به میزان زیادی شارژ باتری گوشی را کاهش می دهد .

فیس بوک برای بسیاری از کاربران اندروید اهمیت زیادی دارد از این رو کاهش راندمان باتری و دستگاه برای این کاربران چندان مهم نیست اما کاربرانی که وابستگی شدیدی به این نرم افزار ندارند با پاک کردن آن مزایای بیشتری را دریافت می کنند .

2- فیس بوک موبایل (Facebook mobile) عملکرد بسیار بهتری دارد !

MZ124

جایگزین های مختلفی برای نرم افزار فیس بوک وجود دارد، فیس بوک موبایل و فیس بوک گوگل کروم برخی از این نرم افزارهای جایگزین می باشند . فیس بوک گوگل کروم ویژگی های جالبی دارد . به طور مثال زمانی که کاربر می خواهد با این نرم افزار وارد اکانت خود شود کروم ، در صورت تمایل کاربر ، می تواند پیام های (push notifications) فیس بوک را مستقیما به نرم افزار منتقل سازد . این آپشن در هر حالتی کاربر را نسبت به پیام های فیس بوک مطلع می سازد . البته فیس بوک گوگل کروم ویژگی هایی نظیر Instant Articles و auto-liking را در اختیار ندارد .

فیس بوک موبایل طراحی بسیار ماهرانه ای دارد . این برنامه جایگزین کلیپ ها را به طور خودکار پخش نمی کند و از نظر طراحی و سرعت ، مشابه برنامه اصلی می باشد .

3- پاک کردن فیس بوک راندمان دستگاه را بالا می برد !

MZ126

پاک کردن نرم افزار فیس بوک از روی گوشی ، سرعت دستگاه و مدت عملکرد باتری را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد . نداشتن این نرم افزار علاوه بر این می تواند کاربر را از دست پیام های این برنامه نجات دهد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر