سامسونگ گلکسی S7 با نمایشگر 5.1 اینچی و پردازشگر اکسینوس 8890 به Antutu رسید !

سامسونگ گلکسی S7 با نمایشگر 5.1 اینچی و پردازشگر اکسینوس 8890 به Antutu رسید !


خبرگزاری جی اس ام آرنا (gsmarena ) می گوید : سامسونگ گلکسی S7 یک گوشی پرچم دار می باشد که ماه آینده در بازار عرضه می گردد با وجود این مشخصات این دستگاه هم اکنون در خبرهای مختلف منتشر شده است . نکته جالب در مورد گلکسی S7 این است که تا به حال کسی نمی دانست که سازنده می خواهد این گوشی پرچم دار را در چه شکل و اندازه ای در بازار عرضه کند .

آنتوتو (Antutu) اعلام کرده که SM-G930F از تست های بنچمارک عبور کرده است . این سازمان امتیازهای بنچمارک این گوشی پرچم دار  را منتشر نکرده است بنابراین امکان قضاوت در مورد عملکرد این دستگاه وجود ندارد البته باید این نکته را نیز در نظر داشت که گلکسی S7 هنوز در مرحله تست های قبل از تولید به سر می برد بنابراین امکان تغییر قطعات این دستگاه هنوز وجود دارد .

طبق گزارشات منتشر شده توسط آنتوتو ، گلکسی S7 از یک پردازشگر اکسینوس 8890 که توسط خود سامسونگ ساخته شده است و یک نمایشگر 5.1 اینچی QHD بهره می برد . گزارش های به دست آمده حاکی از این است که سامسونگ در نظر دارد در ساخت گوشی های پرچم دار 2016 خود تنها از این نمایشگر استفاده کند . ظاهرا این گوشی هوشمند به یک رم 4 گیگابایتی ، حافظه داخلی 64 گیگابایتی ، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی مجهز می باشد .

گلکسی S7 در ماه آینده در کنگره جهانی موبایل (MWC) در معرض عموم قرار می گیرد .

mz128

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر