رونمایی ایسوس از مادربورد TUF Sabertooth Z170 S

رونمایی ایسوس از مادربورد TUF Sabertooth Z170 S

شرکت ایسوس در روز 18 دیماه 1394 از محصول جدید خود با نامTUF Sabertooth Z170 S ، در اندازه استاندارد ATX رونمایی کرد. در طراحی و ساخت این مادربورد، ویژگی­های اصلی سری TUF مانند Thermal Radar 2، سنسورهای کنترل دما TUF Ice، برنامه کنترل و مانیتور مادربورد TUF Detective به همراه ویژگی­های اختصاصی برای خنک کنندگی هر چه بهتر، به کار رفته است.

این مادربورد بر پابه چیپست Z170 دارای آخرین تکنولوژی برقرای ارتباط USB 3.1 Gen2 از نوع A و C می­باشد. همچنین ویژگی هایی مانند: قطعات دارای رده نظامی، TUF ESD Gu ard 2 که از شوک­های الکتریسیته ساکن جلوگیری می­کند، TUF LANGuard و تضمین کارایی 5 ساله این مادربورد، باعث می­شوند تا کاربر با خیال راحت از این رده مادربورد در مدت زمان طولانی استفاده نماید.

ساخته شده برای ماندگاری طولانی: چاپ سفید دیجیتال و نشانگر Q-LED با رنگ سفید

سری TUF شرکت ایسوس اولین مادربوردی است که مدار چاپی (PCB) را به صورت کاملا سفید طر احی می­کند و در مدل Z170 S نیز این طراحی با پس زمینه نظامی بر روی مادربورد پیاده­سازی شده است. بر سطح این محصول یک نشانگر Q-LED به کار رفته که کاربر را از درست اجرا شدن تمام مراحل بوت مادربورد مطلع می­سازد و علاوه بر این یک مکمل زیبا برای رنگ سفید آن می­باشد.

خنک کنندگی برتر

Sabertooth Z170 S از تکنولوژیهای TUF Ice، Thermal Radar 2 و TUF Detective 2 بهره می­برد تا در تمام حالت­ها دمای مادربورد را زیر نظر داشته و دمای مورد نظر تثبیت شده باشد. به طور مثال TUF Ice یک پردازنده مخصوص مانیتور، کنترل دما و سرعت فن­ها بر روی بورد می­باشد.

Thermal Radar 2 دارای 11 کانکتور مختلف برای فن­های قسمت­های مختلف می­باشد. به این وسیله کاربر به راحتی می­تواند دمای نقاط مختلف را به دلخواه تنظیم نموده و یا به استفاده از یک کلیک به برنامه این اجازه را بدهد تا به صورت خودکار دمای قطعات را تنظیم نماید.

برنامه TUF Detective 2 تمام اطلاعات لازم را توسط برنامه مخصوص موبایل و تبلت به کار بر نشان می­دهد تا به راحتی بتوان از راه دور نیز وضعیت مادربورد را کنترل نمود. این برنامه همچنین به کا ربران اجازه می­دهد تا مادربورد خود را عیب یابی نموده و تنظیمات دلخواه را بر روی آن اعمال نمایند.

دوام 24 ساعته و آخرین تکنولوژیهای ارتباطی

مادربورد Sabertooth Z170 S توسط قطعات رده TUF طراحی و ساخته شده تا حداکثر توان و عمر مورد نظر برای یک مادربورد جان سخت را داشته باشد. وجود خازن­های 10K این قابلیت را به بورد می­دهد که با وجود شرایط سخت­تر و دمای بالا، %20 عمر بیشتری نسبت به بقیه مادربوردها داشته باشد. در قطعات مدار تغذیه، از مواد ضد اکسید استفاده شده که 13% دفع حرارت را نسبت ب ه قطعات مشابه امکان پذیر ساخته و در نتیجه عمر قطعات را در شرایط مشابه فراهم می­سازد.

به منظور جلوگیری از شوک­های الکتریسیته ساکن بر روی مادربورد و همچنین پنل­های پشتی از TUF ESD Guard 2 استفاده شده است. این طراحی به گونه­ای انجام گرفته است که نسبت به قبل 2 برابر در مقابل شوکها قوی تر بوده و همچنین تمام پورت­های USB و کانکتورهای I/O پشتی را پوشش می­دهد که نسبت به مدل های قبل 30% بیشتر است.

بر روی بورد Sabertooth Z170 S از محافظ سخت­افزاری LANGaurd استفاده شده است. این تکنولوژی که در رده نظامی بوده و از قسمت شبکه مادربورد پشتیبانی می­کند، با استفاده از خازن­های با کیفیت بالا و همچنین تکنولوژی کوپلینگ سیگنال­ها از برقراری ارتباط بهتر، قطعی کمتر و سرعت بالاتر اطمینان حاصل می­نماید. قطعات به کار رفته برای LANGuard به گونه­ای انتخاب شده­اند که دارای تحمل بالاتری در مقابل الکتریسیته ساکن و به همین دلیل تا 2.5 برابر شوک بیشتر را تحمل می­نمایند.

یکی از دلایلی که مادربورد Sabertooth Z170 S دارای گارانتی 5 ساله می­باشد این است که در آزمایشگاه های ایسوس آن را در شرایط سختی مانند دمای بالای 95 درجه سانتیگراد و 45- درجه سانتیگراد قرار می­دهند و همچین شوک­های فیزیکی مانند خم کردن و ضربه زدن را بر روی آنها امتحان می­کنند، تا از دوام آن اطمینان حاصل نمایند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر