پروژه جدید سامسونگ ، گلکسی A9 Pro !

پروژه جدید سامسونگ ، گلکسی A9 Pro !

خبرگزاری سم موبایل (sammobile) می گوید : سامسونگ در ماه دسامبر (10 آذر تا 10 دی) سال گذشته ساخت مجدد گوشی های سری A خود را با معرفی مدل هایی ارتقاء یافته نظیر گلکسی A3,A5,A7 و A9 آغاز کرد . در این خانواده گلکسی A9 ( که شماره سریال آن SM-A9000 است ) فرزند ارشد محسوب می شود . این گوشی هوشمند به یک باتری 4,000 mAh مجهز می باشد و دوام بالایی دارد .

این خانواده قرار است در آینده یک عضو جدید را در خود داشته باشد . شماره سریال این دستگاه جدید که گلکسی A9 Pro نام دارد ، SM-A9100 می باشد . البته این امکان نیز وجود دارد که سامسونگ این گوشی هوشمند را با نامی متفاوت وارد بازار کند. در حال حاضر منابع خبری زیادی شروع ساخت سخت افزار این گوشی جدید را تایید کرده اند .

در مورد A9 Pro هم اکنون سامسونگ تنها به بیان این نکته بسنده کرده که A9 قرار است بازار چین را در اختیار بگیرد بنابراین نمی توان در مورد جزییات فنی این محصول اظهار نظر کرد اما می توان این احتمال را مد نظر قرار داد که گلکسی A9 Pro در مقایسه با گلکسیA9 استاندارد به یک نمایشگر مجهز به رزولوشن بالاتر ، حافظه داخلی بیشتر و یا اندروید 6 مارشمالو مجهز باشد .

گوشی های سری A سامسونگ در میان گوشی های غیر پرچم دار تا به حال بهترین سخت افزار ها را داشته اند با توجه به این امر می توان گفت که گلکسی A9 Pro از نظر فنی باید یک گوشی بسیار قدرتمند باشد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر