485 هزار پورت اینترنت پرسرعت خالی در تهران داریم

485 هزار پورت اینترنت پرسرعت خالی در تهران داریم

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد:در استان تهران، شرکتهای خدمات انتقال داده‌ها (PAP) و شرکت مخابرات ایران، دو میلیون و ۱۷۰ هزار و ۵۷۱ پورت پرسرعت سیمی نصب کرده‌اند در حالیکه تنها یک میلیون و ۶۸۶ هزار نفر متقاضی دریافت سرویس بوده و سرویس مورد نظر خود را دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي، غلامرضا داداش‌زاده با اشاره به اينكه ظرفيت اپراتورهاي فعلي ارائه‌دهنده سرويس اينترنت باند پهن بسيار بالاتر از تعداد مشتركين آنهاست، افزود: البته در مواردي كه كيفيت سرويس ارائه شده به مشتركين از شاخصهاي تعيين شده پائين‌تر باشد، سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي در مورد توقف فروش سرويس اپراتور تا زمان ارتقاي پهناي باند اقدام مي‌كند.
داداش‌زاده با اشاره به اينكه در حال حاضر در شش استان كرمان، فارس، ايلام، بوشهر، هرمزگان و كردستان توقف فروش اعمال شده است، تصريح كرد: در مواقع اعمال توقف فروش يا مواردي كه لازمه ارائه سرويس، انجام توسعه زيربنائي بخش ICT است، سرويسهاي دسترسي به باند پهن شامل Wimax، Wi-Fi، ۳G و ۴G به عنوان سرويسهاي جايگزين قابل استفاده است.
وي اظهار كرد: مشتركان درصورت مشاهده تخلف در ارائه سرويس اينترنت پرسرعت مي‌توانند از طريق سامانه پاسخگوئي به شكايات ۱۹۵ و پايگاه اينترنتي www,۱۹۵.ir شكايات خود را ثبت كنند تا از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي بررسي و پيگيري لازم انجام شود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر