فروش محصولات Homekit توسط شرکت Apple

فروش محصولات Homekit توسط شرکت Apple


HomeKit چارچوبی است برای برقراری ارتباط و کنترل کردن دستگاه ها و ابزارهای مرتبط به هم در محیط خانه.دقیقاً یک سال پیش شرکت Apple دستگاه هوشمند HomeKit را برای مصارف خانگی معرفی کرد.


در حال حاضر یک جفت کیت نورپردازی تولید شرکت Lutron، یک هاب سازگار با HomeKit برای تکنولوژی سیستم خانه ی هوشمند Insteon، در دسترس است. دستگاه هوشمند تنظیم گرما تولید شرکت Ecobee، پریز برق iHome و تعدادی سناریوی خانگی Elgato در ماه ژانویه اضافه خواهد شد.
همچنین این دستگاه هابه وسیله ی نرم افزار Siri، دستیار شخصی هوشمند و راهنمای دانا، قابل کنترل هستند. البته برای کنترل دستگاه ها و اجرای فرمان های مربوطه، زمانی که کاربر از خانه دور است، داشتن Apple TV، دستگاه پخش کننده و ضبط کننده ی برنامه های تلویزبونی، لازم است.
کیت های نورپردازی شرکت Lutron، به قیمت 229.95 دلار، قابلیت تنظیم نور و روشن و خاموش کردن چراغ ها را فراهم کرده است.هاب Insteon به قیمت 149.99 دلار، سوییچ های موجود و به هم مرتبط، پریز، دستگاه تنظیم کننده ی گرما و چراغ برق را به HomeKit اضافه کرده است.

Screenshot-2015-06-02-14.01.33
دستگاه هوشمند تنظیم گرما تولید شرکت Ecobee، به قیمت 249 دلار، از راه دور هم قابل کتنرل است.
حسگرهای Elgato قیمتی بین 39.95 و 79.95 دلار دارند و به یک هاب مرکزی به نام Eve وصل شده اند. این حسگر ها امکان اندازه گیری کیفیت هوا، بررسی وضعیت آب و هوا، بررسی میزان انرژی مصرفی و چک کردن وضعیت باز و بسته بودن درها و پنجره ها را فراهم می کنند.
انتظار می رود که طی چند ماه آینده محصولات بیشتری مجهز به HomeKit به بازار معرفی و عرضه شوند


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر