دانلود نیم میلیونی برنامه سلفی مایکروسافت توسط آیفون بازها

دانلود نیم میلیونی برنامه سلفی مایکروسافت توسط آیفون بازها

برنامه Selfie مایکروسافت، پانصد هزار بار در دو هفته گذشته دانلود شده است. این برنامه فقط مخصوص آیفون است و در کنار گرفتن سلفی، گزینه های ویرایش و آپلود عکس در شبکه های اجتماعی را نیز پیشنهاد می دهد.


پگی دای، مدیر برنامه نویسی مایکروسافت گفته است: "در طول دو هفته گذشته، بعد از انتشار برنامه، تعداد دانلودها به بیش از نیم میلیون رسیده که برای تیم بسیار هیجان انگیز است. همراه با تیم تحقیقاتی، ما ویژگی های خلاقانه دیگری را نیز به این برنامه اضافه کرده و موجودیت خود را بر روی پلتفرم های بیشتری اعلام خواهیم کرد."
مایکروسافت به تازگی یک سری از برنامه ها را عرضه کرده که آلارم کلاک اندرویدی نیز یکی از آنها محسوب می شود. این ساعت برای خاموش شدن، نیاز به انجام کارهایی از سوی کاربران مانند خندیدن یا پیدا کردن اشیایی دارد.
زیرساخت این پروژه ها، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین است که هدف بسیار مهمی برای این شرکت به حساب می آید. تیم گاراژ مایکروسافت، گروه کوچکی از مهندسان و توسعه دهندگان است که برنامه های جالبی را ساخته است. این برنامه ها، اگرچه در ظاهر، بعضا احمقانه به نظر می آید ولی از قابلیت های جالب هوش مصنوعی بهره می برد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر