آنچه کاربران از گلکسی S7 و سامسونگ انتظار دارند !

آنچه کاربران از گلکسی S7 و سامسونگ انتظار دارند !

خبرگزاری فون آرنا (phonearena ) می گوید : رونمایی از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S7 یکی از جالب ترین رویداد های سال 2016 بود ولی با وجود این که شایعات زیادی در مورد این گوشی جدید منتشر شده است کسی به طور دقیق نمی داند که این دستگاه از چه جهاتی ارتقاء یافته است و یا چه عیوبی در آن رفع شده اند . نکته مورد توجه این است که زمانی که شایعات و ویژگی هایی در مورد یک محصول جدید منتشر می شود ، کاربران براساس آن ویژگی ها ، شایعات و همچنین فناوری روز ، به طور کلی انتظارات خاصی ازآن محصول دارند . در این خبر به بیان انتظارات کاربران از گلکسی S7 پرداخته شده است .

1- مواد ساخت

mz142

شکی نیست که گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S6 و تمام مدل هایی که از آن وارد بازار شدند ، محصولاتی بسیار زیبا و خوب می باشند . علی رغم این موضوع شیشه پشتی این دستگاه و نحوه طراحی آن باعث افتادن آن از دست کاربر می شود ، این نقطه ضعف یکی از مواردی است که کاربران انتظار دارند در گلکسی S7 رفع شده باشد .

2- ارتقاء ظاهر تاچ ویز (TouchWiz)

mz143

میانجی کاربر در گلکسی S6 و نوت 5 کمی از نظر ظاهری مورد آراستگی قرار گرفت اما کاربران معتقدند که سامسونگ هنوز می تواند ظاهر بهتری را برای آن در گلکسی S7 طراحی کند . در تصویر فوق تصویر تاچ ویز اندروید مارشمالو ( سمت راست ) و تاچ ویز اندروید لولی پاپ ( سمت چپ ) در نوت 5 در کنار هم قرار گرفته است .

3- بلوت ویر (bloatware) کمتر

mz144

گوشی گلکسی S6 نرم افزارهای زیادی را در خود داشت . می دانیم که S7 این گونه عرضه نمی شود اما آنچه که کاربران می خواهند این است که شرکت سامسونگ گلکسی S7 را تنها با نرم افزارهای مورد نیاز این گوشی هوشمند به بازار بفرستد و برنامه های دیگری را  روی آن نصب نکند . سامسونگ با چند شرکت سازنده نرم افزار قرارداد دارد و باید محصولات آن ها را نیز عرضه کند اما آیا این امکان وجود ندارد که نام این نرم افزارها در قالب یک صفحه با نام " برنامه های توصیه شده توسط سامسونگ برای دانلود " در گوشی قرار داده شود ؟

4- یک ویرایشگر فیلم4K

mz145

سامسونگ گلکسی S6 می تواند فیلم را با کیفیت 4K ضبط کند و این یک قابلیت خوب است اما ویرایشگر پیش فرض آن نمی تواند کلیپ های 4K را پشتیبانی کند بنابراین کاربر مجبور است که این فیلم ها را برای ویرایش سازی به رایانه شخصی خود منتقل سازد . آنچه کاربران می خواهند این است که محصول جدید به یک ویرایشگر 4K مجهز باشد .

5- تقلید نکردن از 3D Touch و Live Photos

mz146

گزارشات منتشر شده بیانگر این مطلب هستند که سامسونگ می خواهد ویژگیهای 3D Touch و Live Photos آیفون 6s را کپی کند . داشتن این ابزار خوب است اما کاربران انتظار دارند که سامسونگ با سلیقه و سبک خود چنین ابزاری را در قالب یک نرم افزار ارائه کند .

6- مقاوم سازی محصول در مقابل آب و یا حداقل در برابر قطره های آب

mz147

گلکسی S5 ظاهر چندان زیبایی نداشت اما به یک حفاظ داخلی مجهز بود که از آن در مقابل گرد و خاک و آب مراقبت می کرد . تنها دستگاه ضد آبی که سامسونگ در سال 2015 عرضه کرد ، گلکسی S6 اکتیو بود . کاربران می خواهند که گوشی های هوشمند گلکسی S7 پرچم دار نیز به یک قابلیت محافظتی داخلی مجهز باشد .

7- ارتقاء کیفیت اسپیکر

mz148

بدون شک اسپیکر گلکسی S6 ، که در پایین بدنه این دستگاه نصب شده است ، کیفیت صدای بسیار بهتری در مقایسه با اسپیکر محصولات پیشین سامسونگ دارد با وجود این اسپیکر این دستگاه نیز در فرکانس های کم نوعی اغتشاش و تراکم آزاردهنده را در صدا ایجاد می کند . این عیب چندان برجسته نیست اما کاربران می خواهند که اسپیکر گلکسی S7 صدای بهتر و واضح تری را تولید کند .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر