معرفی ۸ تا از بهترین بازیهای آموزشی اندروید برای کودکان

معرفی ۸ تا از بهترین بازیهای آموزشی اندروید برای کودکان

در ادامه پست های قبلی، می خواهیم به معرفی چند بازی آموزشی اندروید که از طرف گوگل نیز توصیه شده بپردازیم.

۱. بازی Kids Math

در این بازی کودکان می توانند گزینه مناسب را انتخاب کنند و با بازی تمرین ریاضی خواهند کرد و عملیات جمع و تفریق و ضرب و تقسیم را شامل می شود با چگونگی نوشتن اعداد و ارقام آشنا می شوند.

۲. بازی Learning Colors for Kids

یک بازی ساده و هیجان انگیز برای کودکان است در این بازی با رنگ های پیرامون محیط خود آشنا خواهند شد و اسم رنگها و همچنین تشخیص رنگها را با این بازی می آموزند.

۳. بازی Baby phone

یک بازی آموزشی دیگر که برای کودکان کم سن مناسب است به والدین کم می کند تا گوشی خود را به یک وسیله بازی برای کودکان تبدیل کنند در این بازی با حیوانات مختلف آشنا خواهند شد.

۴. بازی Kids Learn to Read

جزئی از سلسله بازی های Intellijoy که فروش زیادی دارد اما این بازی به طور رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.  این بازی پولی می باشد در گوگل پلی.

۵. بازی Animals Farm for Kids

هدف این بازی آشنا کردن کودکان با کارهای مهم در مناطق روستایی و پاسخ به نیازهای حیوانات اهلی مثل مرغ و اردک و گاو و از به دست آوردن شیر و عسل و پنیر در روستا با خبر می شود.

۶. بازی Coloring Book Poke Monster

در بازی با رنگ آمیزی بدون قلم و کاغذ آشنا خواهد شد واین بازی در واقع یک راه برای بهبود خلاقیت کودکان است.

۷. بازی Educational Games for Kids

این بازی قبل از این که کودک به مدرسه برود مفید است با این بازی حروف را به راحتی یاد می گیرد و با ایام هفته و ماه های سال آشنا می شود.

۸. بازی Spelling for Children

یک بازی ساده برای کودکان است و یکی دیگر از بازی های اندروید می باشد در این بازی کودک با حروف انگلیسی آشنایی پیدا می کند .

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر