دستگاهی برای آیفون که می تواند مکالمات تلفنی شما را ضبط کند

دستگاهی برای آیفون که می تواند مکالمات تلفنی شما را ضبط کند

ضبط کردن تماس ها در آیفون به سادگی نیست. چندین اپلیکیشن برای این کار وجود دارد و در بسیاری از آنها باید تنظیماتی را انجام داد و یا هزینه ای پرداخت کرد تا اجازه ضبط صدا را به شما بدهد. ابزار “Just in Case”، یک رکوردر صدا برای آیفون است که هم اکنون نیز قیمت آن در ایندیگوگو در حال افزایش است. سازندگان این ابزار ادعا کرده اند که موانع پیش رو برای ضبط صدا را حذف کرده و کاربر می تواند تنها با فشردن یک کلید، در یک تماس تلفنی، صدا را ضبط کند.


اشری فارهات، رئیس جاست این کیس، گفته است: "با این اپ، کاربران باید به یک سرور خارجی متصل شوند تا صدا را ضبط کنند. در واقع، بیشتر زمانها، شما تمایل دارید که صدا را ضبط کنید ولی پیشرفتگی آن را درک نمی کنید. با "جاست این کیس" می توانید تا صد ساعت مکالمه را هم ضبط کنید."

Nikkhah42
این وسیله با گوشی آیفون 5 به بعد سازگار است و می تواند به سادگی بر روی پوشش استاندارد آیفون شما قرار گیرد ولی دو دکمه بزرگ را نیز با خود به همراه دارد. یکی برای شروع کردن و پایان دادن به ضبط مکالمه و دیگری برای اجرای مکالمه ضبط شده. یک میکروفون کوچک در سمت راست این وسیله قرار گرفته که می تواند صدای شما و صدای فرد مقابل را بشنود و ضبط کند. این میکروفون نیز می تواند به عنوان یک ضبط کننده صدای تنها نیز به کار رود.
دلیل بزرگ بودن این وسیله اینست که خود دارای باتری است و از کارت حافظه میکرو SD نیز پشتیبانی می کند. این باتری می تواند تا هشت ساعت صدا ضبط کند و تا یک سال هم دوام آورد. این دستگاه همراه با یک کارت میکروSD با ظرفیت 2 گیگابایت عرضه شده که می تواند تغییر یابد.
جاست این کیس، با قیمت 30 دلار هم اکنون پیش فروش می شود و با قیمت 60 دلار هم در 27 اردیبهشت 1395 ( ماه می 2016)، عرضه خواهد شد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر