اپو با فروش پنجاه میلیون دستگاه گوشی، همگان را شگفت زده کرده است

اپو با فروش پنجاه میلیون دستگاه گوشی، همگان را شگفت زده کرده است

آیا هرگز نامی از اپو (OPPO) شنیده اید؟ تعجب آور است که این برند گمنام، توانسته در سال 2015، تعداد پنجاه میلیون دستگاه را به فروش برساند، در حالیکه تا پیش ازاین حضور بسیار کمرنگی در عرضه بین المللی داشته است. برای پی بردن به میزان فروش این شرکت، ال جی را در نظر بگیرید که با وجود داشتن گوشی هایی با بهترین دوربین و نامی شناخته شده در سراسر جهان، توانسته 59.7 میلیون دستگاه در سال 2015 به فروش برساند، یعنی تنها ده میلیون بیشتر.

محبوبیت اپو، از آسیا می آید. جاییکه شیائومی، شناخته شده ترین برند در حال حاضر است. این شرکت به تازگی گزارش کرده است در سال 2015، حدود 70 میلیون از دستگاه های خود را به فروش رسانده که کمی پایین تر از میزان انتظار آنهاست و میزو هم که احتمالا در سطوح بین المللی، در رده اپو قرار دارد، تنها 20 میلیون دستگاه را در سال 2015 فروخته است.
این نتایج و گزارش ها، اپو را جزء ده تولیدکننده برتر گوشی هوشمند در جهان قرار داده است. این شرکت نسبت به سال 2014، 67 درصد رشد داشته است. اگرچه این میزان فروش، همه را متعجب کرده ولی اپو، هنوز راه زیادی برای روبرو شدن با بازیگران اصلی در صحنه گوشی های هوشمند دارد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر